עוזי הכוהן קולע בול | מה המזל שלך?

עוזי הכוהן קולע בול | להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין  ה-22/06/23 ועד ה- 29/06/23.

עוזי הכוהן קולע בול | להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין  ה-22/06/23 ועד ה- 29/06/23.

טלה:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה מדברת על, התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת. צורך ביציבות חומרית ובראייתם של הדברים בחייכם באור חיובי יותר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. חשוב לדעת שכל החלקים ה”בעייתיים” בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות.

קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

נצלו את אווירת סוף השבוע כדי להעניק לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה והיכרות לכן צאו מהבית והפגינו בולטות, יוזמה וכרזימה.

אצל חלקכם, הכרות שהחלה לא מזמן עולה מדרגה לקרת ביסוס.. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד “לא”. עליכם לדעת לא רק מתי לומר “לא”, אלא גם איך לומר זאת. טיול או חופשה עולים ובאים… שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

שור:

השבוע מאיר פניו אליכם.

הקלף השבועי שלכם מבשר שב”ה נפתחות פניכם הזדמנויות טובות שיבואו לידי ביטוי באנרגיות טובות, יצירתיות ובחשיבה חיובית.

באופן כללי: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל ב”ה או למציאת עבודה והתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי במקום הקיים .

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים.

עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. זמן טוב למכור דירה ולקנות אחרת. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה.

זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. אצל חלקכם, קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר הקיים ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום מהלכים זוגיים לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי ב”ה קייץ חם במיוחד… ולאלו מכם שבחרו בעת הזו למסד את אהבתם ע”י חופה וקידושין ב”ה צפויה ברכה והצלחה. טיול או חופשה מענקים לכם זיכרונות וחוויות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

תאומים:

שבוע לא פשוט בפתח. התמודדות עם כישלון או עם מפח נפש כגון חולי, פיטורים, גירושים, סיום עבודה, נפילה עסקית או מהלומה רגשית יוצרים בשבוע זה טלטלה נפשית. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם תחושות אלו היא התחברות לראייה רוחנית שבבסיסה האמונה שהכול בעזרת השם הוא לטובה וכגודל הקושי, כך גם גודל השכר. רק ראייה רוחנית שכזו שמתמקדת במציאת החיובי בכול דבר ודבר תבטיח לכם ב”ה את היכולת להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק.

לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית. וזכרו שגם מאחורי הדברים הקשים שעוברים עליכם נמצא בורא עולם.

בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי מדיירי הבית שנפגע מהתנהגותכם. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם כבר אינו מובטח ואינו יציב כבעבר, גורמת לחשש בלבכם. הקלפים מראים שיש מקום לדאגה ועליכם להיות דרוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא.

זוגיות: לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור לו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. בריאות: בשבוע זה הסבירות לחולשה על רקע רפואי גדולה מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר. חשוב לזכור שהאנרגיות שלכם בירידה.

אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין “שהכול כתוב” ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם. יחד עם זאת, יש לזכור ש-“הרשות נתונה” וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. לנהוג באחריות ובבגרות אלו הן מקצת מההמלצות שקלף השבועי מעניק לכם. התחברות למקום בוגר ולקיחת אחריות תאפשר לכם להתנהל ממקום יציב יותר.

עוד מלמד הקלף על כך שרבים מכם פשוט עצובים ומתקשים להתחבר לשמחת החיים האמתית. חשוב לדעת! שהעצבות היא אחת מהמחלות שפוגעות בנפש וביהדות העצבות נחשבת לתכונה רעה. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם ללמוד מהו ההבדל בין צער לבין עצב ולאיזה מקום בחיינו כול אחד מהם שייך… באופן כללי: השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם.

בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם. לעצמאים חשוב להתנהל מתוך השכל ולא מתוך הרגש בדרך זו תוכלו לחסוך מעצמכם דברים מיותרים. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם.

זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. לרווקים: עליכם להתמודד עם תחושת הלבד או תחושת הבדידות ממקום בוגר ושכלתני. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם הזוגי, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך חוזק. ואז ב”ה זוגית תגיע.

כמו כן, הימנעות מרחמים עצמיים יש בכוחה לעזור לכם לשפר את הרגשתכם.. כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח.

היו אופטימים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

אריה:

מאבק בין השכל וההיגיון הבריא שלכם לבין הלב החם והמפרפר שלכם, מציב בפניכם מבחן לא קל שיוצר אווירה אפורה בחייכם. קלף 3 החרבות ממליץ לכם בחום להקשיב בפעם הזאת לקול ההיגיון. המוטיב המרכזי בשבוע זה, מדבר על היכולת שלכם להשתקם גם לאחר פגיעה. חולשה מוזרה משתלטת עליכם ותחושת בדידות מקננת בלב.

האנרגיות שלכם בשבוע זה במגמת ירידה והדבר בא לידי ביטוי בעייפות וחוסר מוטיבציה וליאות. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, ישפר את מצבכם.

כמו כן הקפדה על תזונה נכונה תסייע לחוסן הפיזי והנפשי כאחד. באופן כללי: נושא שמעסיק אתכם, אינו נותן לכם מנוח ואתם חשים מרומים, פגועים, נבגדים או מאוכזבים. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולראות את הנושא מזווית אחרת. הדבר יקל עליכם להשלים ולקבל את המצב כפי שהוא.

קבלת המצב יאפשר לכם לשחרר כעסים ולהתקדם הלאה. בעבודה: חוסר יציבות ועמימות לגבי מה שעתיד להיות ולהתרחש יוצר אווירת סוף עונה. ותחושת הביטחון שמקום העבודה מקנה לכם מתערערת. מכוון שהמוטיב השבועי הוא להימנע מלערב שיקולים רגשיים, זה תקף גם בעבודה.

לכן, חשוב מאוד לא למהר ולהיסחף אחרי הרגש שאומר לכם לצעוק, לבדוק, לדבר ולברר… מעורבות רגשית עם מקום העבודה או במקום העבודה, יוצרת נתיב שלא מומלץ לכם להלך בו וחשוב ללמוד ולהגיב מההיגיון. בבית: יתכן ואתם תוקפנים מידי וחסרי סבלנות, אלו מכם שיתעלו על עצמם, יוכלו למנוע בכך כעסים ומעשים אשר עשויים להעיק על מצפונם מאוחר יותר. קשר שמכזיב, בחירה שגויה או ציפייה שנתבדתה גורמת לתחושה לא נעימה. חשוב לדעת, שכל אדם טועה מידי פעם, אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו…שוב. בדקו את רשימת השגיאות בהתנהגותכם האישית,הזוגית, החברתית, המשפחתית מידי יום, ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

לנשואים: רבים מכם האריות, שואלים את עצמם איפה התשוקה? לאן היא נעלמה? ומדוע? השאלות הללו מעידות על כמות סימני השאלה שרובצת מעל זוגיותכם.

תהליך זה מלמד על הימצאותו של משבר בתקשורת הזוגית, שפוגע באינטימיות ומחייב טיפול. כן, גם כן חשוב השבוע להפעיל שיקולים שמונעים מההיגיון ולא מהרגש. תגובה רגשית יכולה להוסיף שמן למדורת הכעס ואין בכך כל צורך. שאלה לבחינה עצמית: האם אני מחוייב באמת ולגמרי לאדם איתו אני מקושר או לתהליך שחשוב להתפתחותי? ועד כמה אני מוכן לשאת ועד כמה אני מוכן להיאבק כדי לקיים ולשמור קשר זה? שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז”ל מלמדים, ש”החכם, עיניו בראשו”. כלומר, החכם אינו מבזבז את זמנו בדשדוש בכישלונות העבר, אלא הוא צופה קדימה על מנת לתכנן כיצד להתגבר ולתקן שגיאות אלה בעתיד.

בתולה:

בני מזל בתולה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה.

כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות ונשלחות אילכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר.

אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. כמו כן, זהו שבוע טוב למחפשים עבודה.

זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי נסו למצוא דרכים כיצד ליצור אינטימיות אינטלקטואלית ולא רק אינטימיות מינית..

טיפ לשבוע טוב יותר: החליפו את הביקורת העצמית במחשבות חיוביות – לימדו לעצור את המחשבות השליליות והביקורת, גם אם קורה אירוע שמערער את הביטחון העצמי שלכם.

בכל פעם שאתם תופסים את עצמכם חושבים מחשבות כמו: “אני לוזר”, “לעולם לא אצליח” הפסיקו אותן ותחליפו את המחשבה שסוף העולם הגיע, במחשבה שהזדמנות חדשה נקרית בדרככם. וב”ה יש לכם את האפשרות לחולל שינוי מבורך בחייכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין “לקבל החלטות” לבין “להיסחף” לאן שהחיים מובילים אתכם.

מאזניים:

השבוע חיובי בעבורכם. בשבוע זה אל תחששו לעשות, לפעול, לקדם וליצור. הקלף השבועי מלמד שיש בלבכם מעט חוסר ביטחון עצמי והדבר יוצר הססנות ודחיינות שגורמים לכם לרגליים קרות ולדחיינות בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה.

ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך לכן היו נחושים בחזון שלכם ופעלו בהתאם.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף נסיך המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה כעת על הפרק.

וכדי להוציא את הדברים אל הפועל, יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! וזהו שבוע טוב לעשות זאת. היו אמיצים מבחינה רומנטית ולא תצטערו!!

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף לפני שאתם מוודים היטב אל מול מי אתם נמצאים. טיול קצר או חופש העולים יפה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

עקרב:

למרות שחוסר הודאות עדיין קיים בעולמכם, בעבור רבים מבני מזל עקרב זהו שבוע חיובי. זמן טוב להתחדשות רגשית, להתאוששות, לרוגע ולמחשבות נוספות. באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לנושא אישי ורגשי רב משמעות בחייכם. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. עבודה: שבוע פעלתני חיובי ותוסס. למחפשי העבודה, ניתן ב”ה לבשר על חזרה למעגל העשייה שיש בכוחה לשפר את הדימוי העצמי שלכם.

זוגיות: שבוע חיוב מבחינה רומנטית. לאלו מכם המחפשים זוגיות: זהו זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצם. הכרות חדשה יוצרת עניין וחשק.

לנשואים שביניכם: ביחרו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה, וצפו לשבוע מעניין . . . כמו כן, מציאת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, תאפשר לכם לגלות שלזוגיות שלכם יש עוד מה להציע.

טיפ לשבוע טוב יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. ליוצאים לטיול או לחופש צפוייה בסכ”ה הנאה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בירמיהו ט’ פסוק כב’ כתוב: “כֹּה אָמַר יְהוָה, אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ; אַל-יִתְהַלֵּל עָשִׁיר, בְּעָשְׁרוֹ”. פרוש: אדם צריך להיות צנוע ועניו גם אם הוא חכם, גיבור או עשיר. זכרו אל תשוויצו.

קשת:

השבוע מומלץ לכם לשמור על חשאיות, על סודיות ודיסקרטיות. במקביל יהיה עליכם להימנע מנאיביות ומנתינת אימון עיוור בסובבים אתכם.

באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ואין שקט בלבבכם ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם.

שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים.

למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה”פוסל, במומו פוסל”.

כמו כן מומלץ לשקול בחיוב לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות אלו כלים עומדים לראשותכם כדי שתוכלו להפיח חיים בקשר הזוגי שלכם? לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות.

חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות אתם שואלים?… אל דאגה יש אלוהים בשמים וגם היא (הזוגיות) בזמנה ב”ה תגיע.

בריאות: בשבוע זה קיימת סבירות לחולשה והסיכוי “לחטןף” איזה וירוס גדולים מאוד לכן, אהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה”רצון” קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה”חשק”, לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה”חשק” הוא למעשה בריחה מהמציאות.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. אסרטיביות, נחישות ואמונה יעזרו לכם לקדם את עצמכם. באופן כללי: כעס, מרממור או עלבון שאתם שומרים בלבבכם עשוי להתפרץ וליצור סכסוך או מריבה ועליכם להיזהר וללמוד לכבוש את כעסכם. רעיון חדש או תוכנית חדשה יוצאים אל הפועל וכרגע אתם נמצאים בשלב ראשוני והתחלתי שבו אתם מגבשים דרכי פעולה.

השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להאיר את עצמכם באור חיובי. בפשטות, ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם.

התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק והדבר מומלץ ביותר. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם יזכו אתכם בנקודות זכות רבות.

השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים לגלות יותר דומיננטיות ונחישות בתהליך החיפוש.

נסו להחליף את המילה “צריך” (עבודה) במילה “רוצה” (עבודה) דוד המלך אומר: “פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון” (תהלים קמ”ה, ט”ז) – ה’ נותן לכל ברייה מה שהיא רוצה – למעשה, אנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים. התנאי היחיד הוא שאנחנו צריכים “לרצות”. אם איננו רוצים, האלוקים לא יכול לתת. שנו את חשיבתכם ואז ב”ה תראו את השינוי ועבודה חדשה תעלה על הפרק.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. טיול ומפגש חברתי פתחים בפניכם דלת לשיפור תדמיתכם החברתית. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו – ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר – רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

דלי:

שעת מבחן! התמודדות אל מול פחד משתק, או תחושת הלם וחוסר אונים. השבוע יתכן ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא בסיס צבאי או מוסד סיעודי.

זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם, עוברים השבוע רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת.

תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ואם רק תבחרו לדבוק באמונה, תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים.

בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שבשבוע זה הזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לשקף בעבורכם את איכות הקשר הזוגי שלכם ולתת מענה על שאלות נוספות שקשורות בניהול נכון של מערכות יחסים.

לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

דגים:

רבים מכם נמצאים באמצע שלב של תהליך כזה או אחר. שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם, מה אתם באמת רוצים להשיג ולאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום.

זכרו יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה.

בעבודה: הלך הרוח ששורר במקום עבודה, מחדד אצל רבים מכם את רצון למצוא לעצמם מקום עבודה אחר או לחילופין לשפר את מעמדכם במקום הקיים ולקבל תפקיד אחר. לאלו מכם שנמצאים בתהליך של חיפוש עבודה, מראים הקלפים שבשבועיים הקרובים, שנפתח בעבורכם חלון הזדמנויות שיאפשר לכם לחזור למעגל העשייה. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, ציפי קידום מהיר תוך פרק זמן קצר. אצל חלקכם עבודה בחו”ל או עם חו”ל עולה על הפרק.

זוגיות: אפרוריות זוגית מעלה בלבכם תהיות ושאלות שקשורות בחוסנה של הזוגיות בה אתם מצויים. הקלף השבועי שלכם משקף שאל לכם להסיק מסקנות לפני שבדקתם לעומק מה ניתן לעשות. טיול או חופשה עם זיקה לחו”ל נראים באופק והדבר יתאפשר בקרוב.

שאלות למחשבה: מה אני באמת רוצה לעשות עם עצמי, עם חיי? לאיפה אני באמת רוצה ללכת? מענה כנה וישר על השאלות הללו, יאפשרו לכם לחדד את המטרות אותן עליכם לסמן בשלב זה של חייכם. אם אינם מצלחים לחדד מטרות בכוחות עצמכם פנו לקלת עזרה מגורם חיצוני שיש בכוחות להאיר את הדרך בעבורכם. לנופשים בחו”ל: בדרך לחופשה צפויים עכובים. גלו סבלנות והיו נכונים לכול תרחיש מבלי שהוא יעיב על מצב רוחכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: מניסיוני האישי, כאשר שטחתי את תחינתי בפני הקב”ה וביקשתי את עזרתו האלוהית, עזר לי מאוד להודות לו קודם על כל הברכות שהוא העתיר עליי עד כה בנדיבותו האינסופית. אנשים נוטים ברגעי משבר להתמקד במה שחסר, מבלי להתייחס לכל מה שיש להם, ושעליהם להיות אסירי תודה עבורו. זהו עניין חשוב, משום שהכרת תודה, הערכה ונקודת מבט חיובית יוצרות אנרגיה בריאה ש ממגנטת אליה שפע, ומביאה אלינו דברים טובים מהיקום.

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

ןבְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍

ת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַ

“מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן