עו”ד שי זולדן: “קרית גת אדומה ונדמה כי לא למדנו כלום מטעויות העבר”

חבר מועצת העיר קרית גת, עו”ד שי זולדן, מתייחס היום (שלישי) למצב העיר בצל מגפת הקורונה ואומר: “כבר הרבה זמן שאני מזהיר מפני קריסה כלכלית-חברתית, קרית גת אדומה ונדמה כי לא למדנו כלום מטעויות העבר, הקורונה כאן כבר יותר משנה, וסופה להסתיים רק בעוד כחצי שנה בע”ה”.

למי שלא מעודכן, על פי נתוני משרד הבריאות בקרית גת 906 חולים פעילים, 156 חולים פעילים לכל 10,000 נפש. רק 30.81% קיבלו את מנת החיסון הראשונה נגד הנגיף ומתוכם 17.02% מתחסנים קיבלו את המנה השנייה. נכון להיום ב-10 בבוקר קרית גת אדומה!!

“יש לי המון ביקורת למקבלי ההחלטות על ההתנהלות הפוליטית והלא מנהיגותית שלהם. יותר מידי חוסר ודאות, האם גם אנחנו נצא מהסגר בעוד שבוע כשכולם יצאו ממנו ויחזרו לעבודה ולבתי הספר, לשיגרה? אנחנו רואים מה קורה בערים אחרות בארץ, אנחנו לא יכולים לאפשר לקרית גת להישאר אדומה!!”

זולדן, יזם ויועץ לעסקים, פוגש בעלי עסקים רבים בקרית גת. “העסקים האלה לא מקבלים תשובות, לא מקבלים עזרה, אלה עסקים שקשה להם”, הוא אומר. “קרית גת היא לא זירה עסקית קלה, לא הייתה כך לפני הקורונה ובטח לא עכשיו, אני קורא מכאן לראש העיר אבירם דהרי קח אחריות על העיר, תטפל בקורונה ותחשוב דיפרנציאלי, הקורונה לא נגמרה יש לך אחריות לא פחותה מזו של ההנהגה בישראל.

“התושבים בעיר צריכים את ההנהגה יותר מתמיד, צריכים אותה ברורה, חזקה ובעלת חמלה. כמעט כל בית וכל עסק צריכים בתקופה הזו עזרה מהרשות, זה הזמן להכניס את היד לכיס ולא לצמצם גירעונות, ובטח לא לצמצם בשירותים שהתושבים מקבלים. קרית גת היא הבית של כולנו ואם לא נשמור עליה יחד לא נוכל לחזור לשגרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן