עו”ד יניב מרקוביץ, חבר מועצת העיר רחובות: יש לכנס את המועצה לדיון על היערכות העיר לחירום

חברי המועצה מעלים במכתבם החשש, כי המחלחמה עלולה להיפתח במועד בו אלפי ילדים וילדות עדיין נמצאים בקייטנות הקיץ

עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר סיעת “רחובות אחת” במועצת עיר, יחד עם חבריו לסיעה: יוליה קפלן, דניאלה בש ושאול צגהון פנו בדרישה לכנס את חברי וחברות מועצת העיר לסקירה מיוחדת על היערכות העיר למצב חירום עקב המצב הבטחוני המיוחד.

לדברי חברי סיעת “רחובות אחת” מאז כניסת ראש העיר, מתן דיל לתפקידו לא התקיים במועצת העיר דיון שעסק בהערכות למצב החירום בו המדינה שרויה.

“אנו נמצאים קרוב לשנה במצב של לחימה וחוסר ודאות. עם זאת בימים האחרונים חלה עליית מדרגה באיומים כלפי מדינת ישראל וניתנות הצהרות על תכנון לפגוע במטרות צבאיות ואזרחיות כאחד.

העיר רחובות, במיקומה הגאוגרפי והמוסדות השונים שנמצאים בקרבתה עלולה חס וחלילה להוות עוד מטרה אפשרית אליה ינסו אויבינו להגיע. בנוסף, בשטח העיר פועלים מפעלים גדולים אשר פגיעה בהם עלולה להביא לפגיעה משמעותית בציבור שגר בסביבתם ויש להיערך ולפעול בכדי לצמצם ככל האפשר את הסיכונים.”, אומרים חברי המועצה.

ומוסיפים במכתבם: “אנו דורשים לקיים דיון דחוף בו תוצג היערכות העיר להתמודדות עם מלחמה ממושכת, התמודדות העירייה עם תרחיש בו המלחמה תחל בימים הקרובים כאשר אלפי ילדים וילדות עדיין נמצאים בקייטנות הקיץ, סקירה על היערכות העירייה במוסדות החינוך בעיר לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, התייחסות למאגרים של חומרים מסוכנים שנמצאים בעיר, ניהול העיר כולל שמירה על נקיונה ורמת תברואה נאותה ועוד.”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יניב מרקוביץ'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן