עובדי קק”ל תרמו מעל מיליון שקל לרכישת ציוד ומזון לחיילי צה”ל

יו”ר ארגון העובדים של קק”ל, ישראל גולדשטיין: “עובדות ועובדי קק״ל שותפים פעילים במאמץ הלאומי והדאגה שלא יחסר דבר ללוחמי צבא ההגנה לישראל”

עובדי קרן קימת לישראל תרמו מעל מיליון שקלים מימי החופש שלהם לרכישת ציוד ומזון לחיילי צה”ל. באמצעות התרומה, צוותים של ארגון העובדים של קק”ל שלחו מתחילת המלחמה אלפי מנות אוכל חמות וציוד לוגיסטי וטקטי לחיילי צה”ל הפרוסים בשטח בדרום ובצפון.

ארגון העובדים של קק״ל מתחילת המלחמה נוסע בכל הארץ עם ׳קראוון ארגון העובדים׳ לשמח אלפי חיילות וחיילים. באמצעות תרומות העובדים נרכשו חולצות, הלבשה תחתונה, מעילי פליז וכו׳ עבור החיילים. עוד על כך, במשך היום מכינים העובדים פיצות טריות אותם הם מחלקים לחיילים בקו האש הראשון בדרום ובצפון.

תרומת העובדים מצטרפת להחלטת קק״ל על סיוע של מעל 70 מיליון שקלים לתושבי ויישובי העוטף לצרכי ביטחון, פינוי תושבים וצרכים נוספים.

כל המהלך נעשה בהובלה של יו״ר ארגון העובדים הארצי של קק״ל, ישראל גולדשטיין, שרתם את העובדים כאשר הוא בעצמו תרם ימי חופש ולוקח חלק פעיל בכל.

יו”ר ארגון העובדים של קק”ל, ישראל גולדשטיין: “עובדות ועובדי קק״ל שותפים פעילים במאמץ הלאומי והדאגה שלא יחסר דבר ללוחמי צבא ההגנה לישראל. אני גאה בעובדים על התרומה – זוהי דרכנו החברתית והלאומית. נמשיך יחד לסייע לחיילים ולתושבים המפונים עד לסיום הלחימה. עם ישראל חי – אנחנו ננצח!”.

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה? לחצו כאן

לעדכונים ישירים בטלגרם: https://t.me/news08net

■ לקהילת הווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן