עובדי עיריית רמלה הוכשרו ליחידת סע”ר

“הכשרת עובדי העירייה ליחידת הסע”ר היא צעד נוסף בהבטחת מוכנותנו לשעת חירום. העובדים שלנו הם חלק מהקהילה, ובמצבי חירום הם יהיו הראשונים להושיט עזרה.” אמר מיכאל וידל, ראש העיר רמלה

עיריית רמלה ממשיכה להרחיב את מאמצי ההיערכות לשעת חירום והכשרה נוספת של קבוצה חדשה ליחידת הסע”ר (סיוע עצמי ראשוני) התקיימה לאחרונה בעיר. הפעם, מדובר בעובדי עירייה שעברו הכשרה מעשית ועיונית בהנחיית פיקוד העורף, כדי לשפר את המוכנות והיכולת להגיב במצבי חירום שונים.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, שיבח את היוזמה והדגיש את חשיבותה: “הכשרת עובדי העירייה ליחידת הסע”ר היא צעד נוסף בהבטחת מוכנותנו לשעת חירום. העובדים שלנו הם חלק מהקהילה, ובמצבי חירום הם יהיו הראשונים להושיט עזרה. אנו ממשיכים לחזק את ההיערכות העירונית בכל ההיבטים כדי להבטיח את ביטחונם ושלומם של התושבים.”

מנהל אגף הביטחון והחירום בעירייה, איציק אסרף, הוסיף: “ההכשרה המעשית והעיונית שעברו עובדי העירייה היא חלק מהמאמץ הכולל שלנו להגברת המוכנות בעיר. זהו פרויקט חשוב שמצטרף לפעולות נוספות שאנו מבצעים על מנת להבטיח כי רמלה תהיה מוכנה לכל תרחיש. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף וכלל הגורמים כדי לשמור על בטיחותם של תושבי רמלה.”

ההכשרה הזו מצטרפת לשורה של יוזמות שמובילה העירייה במסגרת מאמצי ההיערכות לשעת חירום, ומבטיחה כי רמלה תהיה ערוכה בצורה הטובה ביותר למול כל אתגר.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן