אלה העובדים המצטיינים בעיריית יבנה

אמש (15.9) נערך טקס הענקת אותות הצטיינות לעובדות ועובדי עיריית יבנה לשנת 2024 במרפסת החדשה בסדנה לאמנות.

אמש (15.9) נערך טקס הענקת אותות הצטיינות לעובדות ועובדי עיריית יבנה לשנת 2024 במרפסת החדשה בסדנה לאמנות. “עובדי העירייה הם הלב הפועם של המערכת העירונית, ומסירותם מאפשרת לעיר לשגשג ולצמוח. בזכותכם, שירותי העירייה ניתנים ברמה הגבוהה ביותר, ותושבי יבנה נהנים מסביבה תומכת ומקצועית”, אמר ראש העיר, רועי גבאי.

הטקס המסורתי נועד להוקיר את העשייה הנפלאה של העובדות והעובדים המצטיינים ולהרים כוסית לכבוד השנה החדשה, במעמד ראש העיר, רועי גבאי, מ”מ ראש העיר, חיים מסינג, סגן ראש העיר פאלי כהן, חברי מועצת העירייה, מנהלות ומנהלי אגפים ומחלקות, יו”ר ועד העובדים, ציון בן לולו, בני משפחות העובדים המצטיינים, וכמובן העובדים המצטיינים עצמם. את הערב הנחתה מנכ”לית העירייה, יוספה חליבה.

ראש העיר, רועי גבאי, בירך בחום את העובדים והמנהלים והודה להם על מאמציהם במהלך השנה החולפת, שהייתה שנה מאתגרת ומורכבת במיוחד. בדבריו הוא שיתף בסיפור על עיירה בשם רוזטו באיטליה, אשר בה התגלה כי איכות החיים הגבוהה ואריכות הימים של התושבים נובעת מקהילתיות חזקה וערבות הדדית. גבאי: “בשנה הזו, מעבר לעובדות ולעובדים המצטיינים, החלטנו להעניק הוקרה גם למחלקה מצטיינת ולעובדים ייחודיים הפועלים מאחורי הקלעים, נוגעים בנפש האדם ומייצגים את הערכים והעקרונות שהופכים את יבנה לעיר מיוחדת. תודה רבה על העשייה והתרומה שלכם לעירנו. נאחל בשורות טובות, שהחטופות והחטופים ישובו לבתיהם במהרה וכך גם החיילים וכוחות הבטחון המגנים עלינו בגבולות ובפנים הארץ. נמשיך לפעול למען הקהילה”.

יו”ר ועד העובדים, ציון בן לולו, שיבח אף הוא את העובדות והעובדים המצטיינים, והדגיש את תרומתם הרבה לעיר ולעבודת העירייה: “העובדים כאן הם אלו שעושים את ההבדל בכל יום. בזכות המסירות, ההתמדה והאכפתיות שלכם, תושבי יבנה זוכים לשירות מעולה ולקהילה חזקה. העובדים הם עמוד השדרה של העירייה, ובלעדיכם שום דבר מזה לא היה אפשרי.”

העובדות והעובדים המצטיינים לשנת תשפ”ד:

1. יבגני אוחוטסקי, אגף הביטחון – שיטור עירוני

2. ארז סעדיאן, אגף חינוך, אב-בית בבית ספר ‘ארזים’

3. אהובה כהן, אגף חינוך, תומכת הוראה בכיתת חינוך מיוחד בית ספר ‘ביאליק’

4. מירב פתאל, אגף החינוך, מזכירה בבית ספר ‘רמות ויצמן’

5. הילה דוד, עובדת סוציאלית לאזרחים ותיקים, אגף שירותים חברתיים

6. דודו בריגה, אגף שפ”ע, פקיד יערות במחלקת גנים ונוף

7. שירן ועקנין, אגף שפ”ע, מזכירה במחלקת רישוי עסקים

8. פסאה מולו, אגף החינוך, מלווה בהסעות

9. אוולין קוממי, תומכת חינוך בבית ספר ‘אופקים’

10. מקר גילה וונדה, עובדת משק במשרדי העירייה

11. מקסים טבצ’ניק, מפקח בנייה, אגף הנדסה

תעודות הוקרה מיוחדות הוענקו ל אטי חזות, סגנית מנהל אגף שירותים חברתיים, על פעילותה המסורה בתקופת מלחמת “חרבות ברזל” ול נועה שדה, פסיכולוגית בשירות הפסיכולוגי החינוכי, על מסירותה ותמיכתה בילדי העיר בתקופה הקשה.

המחלקה לשירות פסיכולוגי חינוכי, בניהולו של אביחי סטולרסקי, נבחרה כמחלקה המצטיינת לשנה החולפת, על עבודתם המסורה והתמיכה המיוחדת בתקופת מלחמת “חרבות ברזל”.

הערב היה מלא גאווה והערכה כלפי העובדים אשר ממשיכים להוביל את העיר ולעשות את יבנה מקום טוב יותר עבור כולם.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן