עובדי ההייטק מרחובות ביוזמה מרגשת למען החייל החטוף נמרוד כהן

מאות רבות התאספו בפארק המדע ברחובות, שם ערכה חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס מפגן תמיכה ציבורי להשבתו הביתה של החייל החטוף נמרוד כהן, בנו של עובד החברה יהודה כהן, ולמען החטופים כולם.

מחווה מרגשת: חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס במפגן תמיכה ציבורי להשבתו הביתה של החייל החטוף נמרוד כהן, בנו של עובד החברה יהודה כהן, ולמען החטופים כולם.

כ-700 מעובדי החברה יחד עם בני משפחת כהן, מנכ”ל החברה רפי בן עמי, תלמידי בית הספר “אורט” בו למד נמרוד ומחוג הסיירות בו השתתף והדריך, צעדו עם דגלים ושלטים להשבתו של נמרוד ולהשבת החטופים, בצעדה שהחלה בקמפוס אפלייד מטיריאלס, סביב פארק המדע ברחובות והסתיימה בטקס קצר.

יהודה כהן, אביו של נמרוד אמר בטקס: 

“אני יהודה כהן. עובד 27 שנים באפלייד מטיריאלס, בתפקיד של מהנדס פיתוח אלגוריתמים, ואני פה בגלל הבן שלי. בשביעי באוקטובר, הבן שלי נחטף מהטנק שלו. אני מתאר לעצמי שכולכם מכירים את התמונה המפורסמת של הטנק, על הגבול שעולה בעשן. זה היה הטנק של נמרוד הוא וכל חברי צוותו, נחטפו. שניים מהם כבר מוגדרים כחללים. אנחנו בעולם יחסי ו”התמזלנו” עם ידיעות מחטופים שחזרו שראו אותו שם בחיים. לפחות בתקופה שלפני הפעימה הראשונה בה שוחררו הנשים והילדים, הוא היה בחיים. אנחנו מקווים שיחזור ויחזור בקרוב”.

רפי בן עמי, מנכ”ל אפלייד מטיריאלס ישראל, אמר:

“התכנסנו להביע את התמיכה שלנו בהחזרה של נמרוד הביתה. ערכים של עזרה, ערבות הדדית וסולידריות הם הבסיס בזכותו אנחנו פה, גם כמדינה וגם כחברה – אלו אפשרו לנו לבנות מדינה בסביבה עוינת וקשה, כשהמשאב העיקרי שיש לה זה אנשים.

זה הערך של מדינת ישראל וזה הערך של אפלייד, העובדים שלנו והסביבה שאנחנו חלק ממנה.

כילד צעיר חוויתי את החזרה של מנחם ברקאי מדגניה ב’, חבר מהגן שהיה 8 חודשים בשבי הסורי. ההבנה של התגייסות כוללת של המדינה, עמק הירדן והקיבוץ להחזרתו הייתה חזקה ביותר והראתה לי מהי המשמעות של ערבות הדדית. כחייל הייתי מעורב בפעילות ענפה בהרבה מקומות עלומים, ותמיד היה לי ברור שאני לא לבד. את הערך הזה – לעולם לא לבד – אנחנו חייבים לשמר.

מרגש לראות את ההיענות של רבים כל כך לצעוד ולתמוך במאבק החזרת החטופים והחזרתו של נמרוד הביתה- אין מאבק צודק יותר מהקריאה של כולנו להחזיר אותם הביתה עכשיו.

זוהי תקופה אפלה וקשה עבור כולנו, כישראלים כהורים ובראש וראשונה כבני אדם. נוכל להתחיל בשיקום של האסון שפקד אותנו רק שכולם יחזרו הביתה. יהודה ויקי יותם רומי, אנחנו רואים בנמרוד כחלק ממשפחת אפלייד, ומי יתן והוא יחזור למשפחה שלנו במהרה”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: נבט כהנא | יואב לביא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן