עדכון מיוחד לתושבי אילת, לנופשים באילת וליוצאים מסיני

כוחות מיוחדים מוקפצים ועובו כל הכוחות. הציבור מתבקש להישמע להנחיות | להלן כל הפרטים

ראש עיריית אילת – אלי לנקרי קיים בשעה האחרונה משדר לייב מיוחד בפייסבוק העירייה במסגרתו השיב לשאלות התושבים והנופשים בעיר. ראש העירייה עדכן לגבי הערכות מצב משותפות עם הצבא והמשטרה הפועלים בכוחות מתוגברים בכניסות לעיר כולל חסימות נושמות.

ראש העירייה ציין, כי הדרכים לאילת וממנה פתוחות הן בכביש 90 והן בכביש 12. הטיסות מרמון פועלות כרגיל. אגד תיגבר את האוטובוסים למעבר הגבול טאבה וממנו. הצבא באמצעות אגד מוציא הסעות לחיילים מגויסים בהתאם ליחידות.

עוד עדכן ראש העירייה, כי בהערכת מצב נוספת שתתקיים היום בשעה 16:00 יוחלט לגבי פתיחת מקלטים ככל שתידרש וקיום לימודים בהתאם לצורך. כרגע הלימודים באילת מתקיימים כסדרם והשגרה נשמרת.

במכתב שהופץ להורים על ידי מינהל שח״ק בעירייה, ניתנו הנחיות מרגיעות כולל המלצה שלא לחשוף ילדים לתכנים ברשתות החברתיות ובערוצים השונים.

מפקד מרחב אילת – סנ״צ משה קראדי הדגיש שמשטרת מרחב אילת ערוכה לכל תרחיש. המשטרה פועלת בכוחות מתוגברים בכניסות לעיר וברחבי העיר. כוחות מיוחדים מוקפצים ועובו כל הכוחות. הציבור מתבקש להישמע להנחיות. משמעת אזרחית מצילה חיים. מנהל אגף חירום וביטחון בעירייה הדגיש, כי אין כל איום על העיר אילת והשגרה נשמרת אך עדיין העיר ערוכה לכל תרחיש.

העיר אילת כעיר מארחת נערכת גם לאירוח ככל שיידרש. בשלב זה מארחים תושבים בבתיהם. בתי המלון התגייסו גם הם עם הקצאת חדרים במחירים מיוחדים. בנוסף נערכת העירייה לפתיחת אולם ספורט ככל ויידרש. בשלב זה, כדאי להירשם במוקד העירוני. בנוסף נערך האגף לשירותים חברתיים בעירייה להפעיל מוקד אזרחים ותיקים בדגש על עריריים.

ראש העירייה סיים בפניה לתושבים להישמע להנחיות, לא לחשוף את הילדים לתכנים ולשאול לשלומם של השכנים, במיוחד של אלה החיים לבד. ככל וידוע על אירוע חריג או מי מהתושבים שנדרש לסיוע, נא לעדכן במוקד העירוני ויינתן מענה בהתאם.

הודעות מיוחדות

• טיסת חילוץ נוספת של ארקיע הלילה משארם א שייח – ארקיע מודיעה על הוספת טיסת חילוץ הלילה
משארם בשעה 00:35 זמן מקומי (בין שבת לראשון)
ניתן לפנות למוקדי החירום:
קו חירום ארקיע 03-6903333
קו חירום ווטסאפ 053-3550455

• עדכון של רשת מלונות אפריקה ישראל:
תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת.

• בשל המצב מודיעה קולקציית מלונות בראון כי אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים בכל אחד ממלונות בראון בתל אביב, אילת וירושלים, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות בראון כעת ומעוניינים להאריך את שהותם יקבלו הנחה בגובה 50%. במלונות אילת – בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי ניתן להתארח הלילה, 7/10, במחיר מיוחד של 400 ש”ח ללילה זוגי + ארוחת בוקר.

• לאור המצב הבטחוני הקשה, רשת מלונות פתאל מודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים במלונות הרשת, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות הרשת כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת השהייה במלונות.
תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני או מירדן היום או מחר, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן