עדי שילון חושפת את התשוקה למטבח: "הבצק הוא המאהב שלי"

מנחת הרדיו הגיעה היישר לצילומי קמפיין ראשון שלה, עבור מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA, שאליו נבחרה לאחרונה להיות הפנים לקיץ 2024.

עדי שילון (36) שנחתה אמש בישראל  (שני) היישר לצילומי קמפיין ראשון שלה, עבור מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA, שאליו נבחרה לאחרונה להיות הפנים לקיץ 2024. 

הצילומים נערכו בפנטהאוז מפואר בתל-אביב ושילבו בין הקולקציה החדשה של JACK KUBA לבין מתכוני האפייה שלה. שילון הסבירה על החיבור המפתיע בקמפיין, שלה עם המותג ואמרה: "זה מסע פרסום שמעצים את האישה על כל גווניה. מצד אחד שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה ומצד שני היומיום הכי רגיל שאצלי הוא הרבה במטבח, בישול ואפיה, האהובים עלי!"

שילון חשפה בצילומים ואמרה: "בשנים האחרונות אני משקיעה בעצמי, עוברת תהליך של העצמה ושינוי. אנשים שואלים אותי אך רזיתי ואני עונה את האמת: "המשקל היחיד בבית שלי הוא המשקל במטבח"!. שנים שאני לא מתעסקת בדיאטות, אלא משקיעה את האנרגיה בלעשות דברים שיעשו טוב לגוף ולנפש שלי. יש תגובות נעימות על המראה שלי, אולי כי אני גם מראה את עצמי קצת יותר ברשתות לאחרונה, אבל אני זוקפת אותן בעיקר למקום שלי עם עצמי. לא משנה בכלל באיזו מידה אני, אם טוב לי, עד כמה שאפשר שיהיה טוב בעת הזאת, ואם אני מסתכלת במראה ואוהבת אותי, התגובות טובות".

על המקום שתופס הספורט בחייה אמרה שילון: "אני מאוד אוהבת להתאמן ועושה ספינינג לפחות שלוש פעמים בשבוע, מה שמדייק אפילו יותר את הצורך לאכול דברים שמרימים לגוף שלי ונותנים לי את האנרגיה שאני צריכה".

בימים אלו עדי שילון נמצאת בעריכות אחרונות של כתיבת ספרה השני שמתוכנן לצאת לאור לקראת ראש השנה. ספרה הראשון "על החיים ועל האוכל" המאגד את סיפורי האהבה ואת רגעי הזמן המיוחדים שלה לכדי ספר זיכרונות ובו סיפורים קצרים, ביניהם שזורים מתכונים של המורים מהם למדה, לצד כאלה של אמה וסבתה,  זכה להצלחה רבה.  

אהבתה למטבח הפכה את חשבון האינסטגרם שלה למוביל דעת קהל: "בעבר חשבתי שבישול ואפיה שייך לגיבורי על. מאז הקורונה כשלמדתי את רזי המטבח, הבצק הפך לסיפור אהבה ויותר מזה, הוא המטפל שלי, המאהב שלי, יום בלי התעסקות בדבר הזה גורם לי לגירוד בידיים."

"השעות הרבות שאני מבלה במטבח הן כאלה. האושר שממלא אותי כשאני מכינה בצק ויוצרת ממנו משהו שמשמח את האהובים עלי, מאפשר לי להגיע לאוכל ממקום נכון ואוהב. יוסף בעלי הוא הטועם מלכותי! הכל עובר דרכו, הוא טועם הכל ונדרש לדווח לי אם חסר מלח? תבלין אחר? טפח מספיק? קליל? אוורירי? מתובל במידה? אין לו רגע נחת לאכול בשקט, אם יוצא לי טעים יותר ויותר זה בזכות המשוב שלו." 

גם יום הצילומים הזה התאפשר לא מעט בזכותו של יוסף: "אני האמא הכי לא משחררת כבר חמש שנים שלא עזבתי את ביתי מישל ליותר מ 24 שעות. היום יוסף איתה ואני מצטלמת."

הקמפיין בכיכובה של עדי שילון יעלה בחודש הקרוב ….שווה לחכות!

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: ערן לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן