עדי בן-משה – המנהלת החדשה של בית-ספר “רמות ויצמן”

עדי מגיעה עם ניסיון עשיר של 24 שנים במערכת החינוך, בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות בחינוך המיוחד ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

עדי, ילידת העיר יבנה, נשואה ואמא ל-2 בנות, שימשה בשלוש השנים האחרונות כסגנית מנהלת בית הספר.

עדי מגיעה עם ניסיון עשיר של 24 שנים במערכת החינוך, בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות בחינוך המיוחד ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. עדי בוגרת התכנית להכשרת מנהלים “אבני ראשה”, במהלך שנותיה מילאה תפקידים פדגוגיים וניהוליים רבים. היא מחליפה בתפקידה את המנהלת עמליה סוויסא אשר פרשה השנה לגמלאות.

עדי בן-משה: “אני מלאת התרגשות והכרת תודה לראש העיר, רועי גבאי על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך ולהוביל את בית הספר לחינוך איכותי המשלב פדגוגיה חדשנית עם למידה חווייתית ומשמעותית. זו הזדמנות להודות למנהלת היוצאת, עמליה סוויסא על התמיכה והפרגון. בית ספר יפעל להקניית ערכים, טיפוח תחושת המסוגלות והעצמה אישית של כל תלמיד ותלמידה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן