עדות מצמררת: “בסוף לא יישאר את מי להציל משם יותר. צריך להחזיר את כולם מהר”

הילה רותם שושני, בת 13, שהוחזקה בשבי חמאס דאעש 50 יום: “כל רגע החיים של החטופים שם בסכנה. אין אוכל, אין מים ואין אור יום. בסוף לא יישאר את מי להציל משם”.

בעצרת הענק בכיכר החטופים בסימן “החטופים בסכנת מוות!” הוקרנה עדותה של הילה רותם שושני, בת ה13, שנחטפה לשבי חמאס דאעש עם אמה רעיה וחברתה אמילי הנד ששוחררו בפעימות הקודמות.

הילה משחזרת: “אני, אמילי ואמא קמנו בשש בבוקר ורצנו לממ”ד כשהיו טילים ואזעקות. שמענו דיבורים בערבית ואז המחבלים פתחו את הדלת ונכנסו עם אקדחים וסכינים.

הם לקחו אותנו עד הגדר, העלו אותנו על האוטו והתחלנו לנסוע. ראינו בתים שרופים וגופות, ולא ראינו אף חייל. את האמת שחשבתי שכל הקיבוץ או חטוף או נהרג. לא חשבתי שהרבה, כמו שאני רואה עכשיו, הצליחו להינצל.

מזל שהיה לי את אמילי, דיברנו קצת בלחישות. אבל אין אוכל ואין מים והיינו בחושך בלי אור יום. אם היינו מדברים בקול חזק אז הם היו לוקחים אותנו מהחדר שהיינו בו בתור עונש. כן, לבד, הם לקחו אותי מכולם.

יש הרבה פחדים. זה נורא שכל רגע החיים של החטופים שם בסכנה. בסוף לא יישאר את מי להציל משם יותר. צריך להחזיר את כולם מהר”.

צפו בעדות המצמררת: 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מטה המשפחות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן