סרטון: רגע לפני הגמר, רחמים מלול מתלוצץ עם הלן ורגב הוד | בדרך למיליון עוצרים בלשכת ראש העיר

ראשי

הלן ורגב הוד, הזוג האהוב במדינה, העפילו אל הגמר הגדול של המירוץ למיליון שייערך במוצ”ש. רגע לפני הם הגיעו ללשכת ראש העיר, לקבל ברכה (וגם כמה צ’פחות) מהראיס, רחמים מלול לקראת המירוץ האחרון והמכריע בתכנית הריאליטי. האם הם ישובו עם המיליון?

ביום שלישי בצהריים הגיעו בני הזוג הלן ורגב הוד ללשכתו של ראש העיר רחמים מלול וההתרגשות הייתה בשיאה. הזוג הוד, תושבי העיר – רגב, זמר ים תיכוני מתגורר בעיר כל חייו ואילו הלן, מעצבת אופנה עברה לכאן מהרצליה, שם גדלה. לזוג שתי בנות, אמה ואדל, אותן נאלצו להשאיר עם אמא שושי, כיוון שלאחר המפגש עם מלול הם יצאו אל מקום לא נודע, בחסות ההפקה – עד לגמר. “נו, תספרו לי מה קרה בגמר”, ביקש ראש העיר לאחר שהעניק לרגב צ’פחה טובה. “הגמר לא נגמר, אם היה נגמר היה לי חיוך ‘בלינג בלינג'”, צחק רגב והוסיף קורטוב של עקיצה “אבל אם אזכה, מותר להוסיף לי ביום העצמאות בצ’ק”.

מלול: “עזוב, אחרי שתזכה, כמה כסף תתרום לעיריית רחובות?”.

הוד: “חי שקלים, אני מבטיח”.

לאחר שהתלוצצו בפני העובדים נכנסו הלן ורגב שהפכו לזוג הכי לוהט במדינה, לחדרו של ראש העיר. הצ’פחות והצחוקים המשיכו גם שם, גם הפרגון. “תפסתם את המדינה”, אמר מלול לבני הזוג הוד ורגב השיב: “אמרתי להלן שרחובות זו העיר. היא במקור תושבת הרצליה ואני שואל: פדלון היה מארח אותנו? לא! רק רחמים מלול. רחובות זה אנשים בגובה העיניים, זה יחס חם, אכפתיות, אהבה, חום, בית. היא כל הזמן אומרת לי ‘בוא להרצליה’, אבל זה לא יכול לקרות”.

מלול: אתה יודע שזכינו בהצטיינות כעיר הכי איכותית לחיות בה?

רגב: “אני יודע, עודכנתי”.

הלן: “תייגו אותי בזה בפייסבוק”.

רגב: “אנחנו גאים להיות רחובותיים. אני נולדתי כאן ואני אמות כאן”.

מלול: “וואו, איך אני אהיה גאה בכם אם תזכו, בעזרת השם”.

רגב: “בעזרת השם”.

מלול: “זה באמת נכון שלא נגמר?”

רגב: “לא נגמר”.

מלול: “אני אבוא לרקוד איתכם”.

הלן: “בעזרת השם”.

רגב: “ביום העצמאות תרקוד איתי”.

מלול: “אתה תיתן שם הופעה טובה?”

רגב: “אני אתן שם אקסטרה, אפרגן לכבוד ראש העיר ולתושבים הנפלאים שלנו”.

מלול: “תארי לך שאני מציג אותו ביום העצמאות כזוכה במירוץ למיליון? וואי, וואי”.

בהמשך סלסל בספונטניות את הלהיט שלו “בתלם אוהבים”. “כמה אני אוהב אותך”, שר הוד והביט ברעייתו, שההתרגשות הייתה ניכרת עליה. בסוף המפגש ביקש הוד ממלול שיברך אותו. הוא לקח את ידו של ראש העיר והניח על ראשו. מלול לא היסס ובירך מעומק ליבו: “שבעזרת ה’ הקדוש ברוך הוא יביא לכם זכייה במירוץ למיליון וכולנו מתפללים עבורכם כי מגיע לכם, שיהיו לכם בריאות הנפש והגוף והצלחה כזמר מספר אחד ברחובות ובארץ בעזרת השם ותיזכו לבנים, בני בנים ובנות – ורק שמחות בביתכם”.

הדרך לגמר, רצופה מכשולים

“הלן ורגב, אתם הזוג שהגיע במקום החמישי והאחרון. אני מצטער אבל בשבילכם המירוץ למיליון הסתיים”. במילים אלו נפרד רון שחר, המנחה של תכנית הריאליטי “המירוץ למיליון” מהזוג הוד אלא שגלגל ההצלה החזיר אותם למשחק כאשר כל המדינה החזיקה להם אצבעות. בכלל, הצופים מאוהבים בהלן, שהציגה לאורך המירוץ נחישות ואומץ תוך חיזוק הזוגיות. לאחר המשבר שחוו, עוד לפני שידעו שהם חוזרים למשחק אמר רגב “הלן תותחית, “אישתי היא אישה אמיתית, לוחמת, לביאה, כובשת ולוחמת. אני כבר ידעתי את זה מהבית – ועכשיו כולם יודעים את זה”. הלן אמרה מנגד: “הבנתי שיש לי גבר חזק, גבר שאוסף אותי”. על העניין המנטלי אמרה: “אני יכולה לומר שהגעתי למצבים נפשיים מאוד קשים. אחרי משימות מאוד קשות שאתה ממש בוכה, פתאום אתה רואה עצור או שאתה עושה עוד משימה כי קיבלת פרסה. זה קשה נפשית הרבה יותר”.

כיום נחשבת הוד לאחת מהנשים המובילות בעולם הבידור הישראלי, רגב מביט מהצד ומפרגן – גם הוא יודע שהלן לא תתפתה לכל הצעה. “אני מכירה את העולם הזה. אם זה יסתיים – אני אתבאס, אבל אם אפשר לקחת את 15 דקות התהילה ולפתח משהו מזה אז בכייף. כל מה שרגב מרגיש אני מרגישה ולכן אני בעלת ניסיון בעולם הזה. אני חיה את כל מה שהוא עובר בעבודה. אני מייעצת כשצריך ושומעת הכל. כשבן אדם בטלוויזיה הוא מאושר ואחרי דקה כשנגמר יש ירידה והפרצוף אחר, אני רואה את זה מול העיניים שלי. כשהוא לא מרגיש טוב גם לי לא טוב, בגלל זה אני חושבת שבאתי הכי מוכנה מכולן. הלוואי שאקח את הפרסום למקום אחר ואצליח למנף את זה אבל לא אכנס לדיכאונות אם זה לא יקרה”.

אין כלל ספק כי אם יש רגע אחד שאותו ינצרו הצופים ובני הזוג הוד לנצח הוא מאולם הקולנוע בקירגיסטן. בעוד השניים מצפים לרמזים שיובילו אותם אל השלב הבא, נכבה המסך ועלתה ממנו תמונה אחרת לגמרי: שידור בזמן אמת מביתם שברחובות ומבעד למסך אמה של הלן, שושי הינדי עם בנותיהם, אדל ואמה. היו אלה שש דקות במהלכן צולמה הלן כשהיא ממררת בבכי, מתרגשת מכל חיוך של אדל הבכורה ומכל צעד של אמה הקטנה. עכשיו, הם מחכים לגמר הגדול לגלות האם הביאו לקטנטנות שלהן את המיליון.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן