סקר בקרב מנויי ספורט קלאב קריית מלאכי: שביעות רצון גבוהה משירותי מרכז הספורט

מניתוח שאלון שפורסם למנויי הקאנטרי בסוף השבוע עולה כי רובם (62.9%) מרוצים עד מרוצים מאוד מרמת הניקיון והתפעול בבריכות לשאלה על רמת השירות של הצוות, המספרים אף היו גבוהים יותר – 71.2% דיווחו כי הם מרוצים עד מרוצים מאוד

סקר שנערך לאחרונה בקרב מנויי ספורט קלאב קריית מלאכי, בו השתתפו למעלה מ-300 נשאלים, עולה כי תושבי העיר מרוצים מהשירותים המוצעים במרכז הספורט והנופש המקומי. 62.9% מהנשאלים ציינו כי הם מרוצים עד מרוצים מאוד ממתקני הבריכות השונים, ו- 66.9% הביעו שביעות רצון גבוהה מחדר הכושר ומהמדריכים המקצועיים שמלווים את המתאמנים.

בנוסף לכך, 51.6% מהמשיבים ציינו כי הם בעלי מנוי בודד, כאשר 33.3% מחזיקים במנוי זוגי. מעניין לראות כי מרבית המנויים שהשיבו לשאלון – 39.2%, מחזיקים במנוי לשנתיים ומעלה, עובדה שמעידה על נאמנות גבוהה של הלקוחות.

עוד שאל הסקר לגבי תחומי עניין ופעילויות נוספות שמעוניינים המנויים לראות בספורט קלאב. הנתון המוביל הוא הרצאות בנושאי בריאות, שזכו לעניין רב מהמשיבים. גם פעילויות לילדים קיבלו מענה חיובי. לצד זאת, נשאלים רבים הביעו עניין בהצטרפות לאימוני כושר אישיים בתוספת תשלום.

ספורט קלאב קריית מלאכי, המשרת כיום 4,272 מנויים, ממוקם על שטח של כ-11 דונם וכולל מתקנים מגוונים לכל הגילים, שלוש בריכות (פתוחה, מקורה ומחוממת, ובריכת פעוטות), חדר כושר מאובזר ומקצועי, סאונה יבשה, חדרי סטודיו ואולם כדורסל מקצועי עם 500 מקומות ישיבה. המרכז מספק חווית ספורט, בריאות וחוגים לתושבי קריית מלאכי והסביבה, והשאלון משקף שביעות רצון גבוהה מהשירותים הניתנים בו.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: “הקאנטרי הוא לא רק מקום לפעילות גופנית, אלא חלק בלתי נפרד מהקהילה שלנו, ולכן חשוב לנו להקשיב לצרכים של התושבים ולהגיב בהתאם. נמשיך לפעול כדי לשדרג את החוויה ולהוסיף עוד פעילות שתתאים לכלל הציבור בעיר.”

חיליק גוטמן, מנהל המתנ”ס* המפעיל את הקאנטרי, התייחס לתוצאות השאלון ואמר: “אנחנו שמחים לראות את שביעות הרצון הגבוהה של המנויים. הנתונים מעידים על כך שההשקעה במתקנים ובשירות לא רק ניכרת, אלא גם מוערכת על ידי תושבי קריית מלאכי. במקביל אנחנו עוברים על הסקר ביסודיות ושמחים על התגובות המפורטות שקיבלנו. זה עוזר לנו לפעול לשיפור, ייעול והפקת לקחים, כדי להבטיח שכמה שיותר לקוחות ימצאו את המקום שלהם בספורט קלאב.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן