ספוט קולינארי חדש בנגב: הקרון בחוות נאות נפתח

בחוות נאות תמצאו את הקרון, אחד הספוטים הקולינאריים  המפתיעים בנגב כיאה לאווירת המדבר אין כאן שילוט מנצנץ או מארחת בכניסה ומוסיקה רועשת יש כאן בעיקר אוכל מעולה, שקט מדברי ומחירים שמתחשבים בכיס

שום דבר בכניסה לחוות נאות מכביש 40 בדרך לאילת לא רומז על הקסם הקולינארי שמסתתר בפנים. הקרון, מסתמן כאחד הספוטים השווים בנגב. מצד אחד קסם מדברי ונוף אינסופי, מצד שני תפריט מגוון, קליל וסופר טעים ומצד שלישי מתחם אירוח וחוויה של לאה וגדי נחימוב זוג חלוצים אמיתי.

הקונספט הוא אוכל שכיף לאכול לחלוק וללוות בקפה בירה או יין במחיר סבבה לגמרי. ליהנות מהאוויר הצח במרפסת הקרון, ולספוג את הנופים המדהימים של החווה והאזור המדברי שמסביב.

תפריט הקרון כולל מגוון של מנות טריות שהוכנו עם מרכיבים מקומיים, כולל גבינות של חוות נאות שמתחברות בצורה מושלמת למבחר היינות המקומיים. המנה היקרה ביותר בתפריט עולה 90 שקלים, כל השאר בסביבות 45 שקלים, בקיבת הקינוחים, שווה ללכת על עוגת הגבינה הבאסקית.

מה בתפריט: כנאפה כרישה וגבינות צאן, שלל פטריות על חלת בריוש עם רוטב חמאת לימון ופרמזן, סלטים טריים ומיוחדים, מאפים איכותיים , סנדביץ קרואסון עם זוקיני קלוי, פרמזן, כרובית צלויה, מלבי, עוגת גבינה באסקית ועוד מנות המבוססות על גבינות עיזים מחוות נאות. לצד התפריט המעולה קפה משובח, מיצים טבעיים, יינות הר נגב ובירות בוטיק של מבשלת בירצינות.

בחודש הקרוב הקרון מארח את יקב סקוריה ממושב כנף ברמת הגולן, כדי לפרגן ולתמוך בעסקים צפוניים שנפגעו מהמלחמה.

100% מההכנסות ממכירת היין מגיעות ישירות ליקב סקוריה. בתפריט היין: בלנד בורדו אדום ״רוג׳ום אל הירי״ – 120 ₪ ובלנד בורדו לבן ״בשן״- 95 ₪.  מוזמנים להצטרף ולתמוך ביקב סקוריה.

החוויה של החווה יכולה להמשיך ללוות אתכם גם בבית. בקרון אפשר לרכוש ממרחים, יין, גבינות תוצרת החווה כלי קרמיקה יפיפיים ועוד מגוון של דברים יפים תוצרת מקומית.

וקצת לפני שאתם מתניעים, עמדו שניה תתבוננו סביב והכניסו לכם לזיכרון את המקום הזה לחופשה הבאה שלכם במתחם הצינורות או בבקתות האירוח המושלמות עטופות בשלווה מדברית פסטורלית וקסומה.

הקרון פתוח בכל ימות השבוע בשעות 9:00-17:00 . https://www.naotfarm.co.il

התפריט כשר ללא תעודת כשרות.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לחדשות מצפה רמון והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת תיירות בארץ ובעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות האוכל [מסעדות, מתכונים, מוצרים] לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מירב דבש | דניאל בר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן