סנ”צ דודי מירון, תושב ראשל”צ, מונה למפקד תחנת משטרת לוד

בעל רקורד עשיר: סנ”צ דודי מירון – מפקד תחנת משטרת לוד החדש

ברוך הבא למפקד הנכנס של תחנת משטרת לוד – סנ”צ (ובקרוב נצ”מ) דודי מירון, שמגיע לעיר עם ניסיון רב במשטרה ובאזור המרכז.

מירון, בן 54, נשוי + 2, מתגורר בראשל”צ. הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים ותואר שני נוסף בממשל ומדיניות ציבורית. בעל ניסיון ורקורד עשיר בתפקידים במשטרת ישראל, כיהן כמפקד תחנת משטרת רחובות החולשת על הערים רחובות, נס ציונה, המועצות קריית עקרון, מזכרת בתיה וחלק ממועצת גזר, מפקד תחנת משטרת רמלה וכסגן מפקד תחנת משטרת ראשון לציון.

השבוע הוא התארח בלשכת ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, יחד עם מפקד התחנה היוצא – נצ”מ ששי שלמה, אשר ממשיך לתפקיד הבא – מפקד יחידת יואב שבנגב.

ששי ביקש להודות לתושבים שחיבקו ומחבקים את השוטרים ומעניקים להם הוקרה על פועלם. מירון ציין, כי זאת זכות גדולה ושליחות עבורו להיות אמון על שמירת ביטחונה של לוד.

רביבו איחל הצלחה למפקדים והבטיח למירון, שעיריית לוד והנהלתה תהיה קשובה לכל צרכיו, תסייע במידת הצורך והיכולת, ותשתף פעולה בכדי לשמור על ביטחונם האישי של התושבים.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן