סניף חדש לרשת ורדינון בקניון שבעת הכוכבים באילת

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות הפיזיות, חיזוק והשבחת מותגי הקבוצה.

השבוע השיקה אקסטרה ריטייל חנות קונספט חדשה של המותג ורדינון בקניון ‘שבעת הכוכבים’ שבעיר.

 

הסניף החדש בשטח של כ-90 מ”ר ממוקם בקומה בקומת הקרקע של הקניון ובהקמתו השקיעה הקבוצה כ-800 אלף שקלים.

הקונספט העיצובי, המודרני והחדשני בא לידי ביטוי בהשקעה במראה מוקפד ואקסקלוסיבי, מידוף וסידור פריטים בצורה נגישה ונוחה, עיצוב מרהיב ויוצא דופן שטרם נראה כמותו בתחום, שימוש בטכנולוגיית מסכים דיגיטליים חדשנית וחלל חנות באווירת פרמיום ובשפת המותג. באקסטרה ריטייל בטוחים כי הקונספט החדש ישדרג משמעותית את חווית הקניה ויעניק ערך מוסף ללקוחות ורדינון.

סיגל אורון, מנכ”לית חטיבת ורדינון נעמן:

“אנחנו עם הפנים קדימה. קבוצת אקסטרה ריטייל אשר ביססה את עצמה במשך עשרות שנים כבעלת מותגים המצטיינים באיכות ללא פשרות, בעלי ניסיון רב, הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש, אינה נחה לרגע על זרי הדפנה וממשיכה ליישם בנחישות אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית. הקונספט העיצובי הייחודי שפיתחנו בקפידה והבאנו לידי מימוש יחד עם מקצועני קליין סטודיו, הינו עוד נדבך בעשייה שלנו למען שיפור ושדרוג חווית הלקוח”.

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, הוסיף:

“אנו שמחים להביא את הבשורה של חנויות הקונספט הייחודי שלנו גם לעיר הכי דרומית במדינת ישראל ולהנגיש את המוצרים המשובחים של המותגים שלנו ללקוחותינו בסביבה הקרובה לביתם. אקסטרה ריטייל תמשיך להתפתח במרץ וכבר במהלך הקיץ הקרוב תחנוך סניפים חדשים נוספים. כמו כן, נמשיך לשדרג ולהשביח את פעילות ה-E-commerce ונפעל לטיפוח והעצמת מועדון הלקוחות שלנו NV CLUB הכולל כבר כחצי מיליון לקוחות מרוצים”.

 בין המותגים שבבעלות אקסטרה ריטייל, קבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי: מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT, מותג הג’ינסים ההולנדי G-STAR, מותג אופנת גברים יוקרתי מלונדון, Hackett, רשתות הלאנז’רי בוניטה דה מאס ואפרודיטה. ובתחום התכשיטים – את מגנוליה, רשת התכשיטים המובילה בישראל.

בתחום עיצוב הבית, נוסף לנעמן וורדינון, מפעילה הקבוצה גם את רשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות. בתחום האירוח המוסדי – את אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע”מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שלי לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן