סמוך לקרית מלאכי: חיבור לרשת החשמל של מערכת אנרגיה סולארית

המערכת המשמעותית הותקנה במושב אביגדור שבמועצה האזורית באר טובה

קבוצת The Greater Light, השלימה חיבור לרשת החשמל של מערכת אנרגיה סולארית משמעותית במושב אביגדור שבמועצה האזורית באר טוביה, הכולל ארבע מערכות סולאריות על גבי מבני הלולים. סך החשמל שיופק ממערכות החדשות יהיה כ- 1,370 קילו וואט. בכך, משלימה הקבוצה פתיחת שנה מוצלחת עם חיבור של כ-10 מערכות לרשת החשמל החל מתחילת שנת 2023.

המערכת הופעלה וחוברה לרשת בימים האחרונים, אחרי השינוי הארצי בתעריף ייצור החשמל הסולארי. גם מערכות אלו הינם בתעריף האטרקטיבי של 45 אגורות לקוט”ש. יצוין כי קבוצת “The Greater Light” עזרה במימון ובהקמת הלולים שעליהן מותקנות מערכות האנרגיה הסולארית.

מערכת אלו, כמו המערכות האחרות של הקבוצה, יהנו ממעטפת טכנולוגית הכוללת ניטור ובקרה בעזרת חברת Solar View. טכנולוגיה זו מאפשרת יעילות ובקרה בייצור בזמן אמת. תחזוקת המערכות תבוצע על ידי חברת אמרל בע”מ.

ערן אליאסי, מנהל התפעול של קבוצת The Greater Light” בישראל: “פתחנו את שנת 2023 בקצב חיבור מסחרר של מערכות אנרגיה סולארית. אנחנו שמחים על הרחבת פעילותנו בישראל לצד הפעילות הענפה של הקבוצה בארצות הברית. צפויים לנו חיבורים נוספים ומשמעותיים בהמשך הרבעון. מבקש להודות לשותפים שלנו במושב אביגדור על החזון והביצוע”.

בן כהן, בעל חברת BCA ובעל המשק במושב אביגדור: “קם ונהיה הדבר. הפרויקט הזה הינו תוצאה של חזון ישראלי – ציוני ארוך שנים, רווי אתגרים ומכשולים לאורכו, ובעל מורכבות פיננסית, תכנונית, הנדסית וחקלאית. אני שמח שבחרנו בשותפים הנכונים ביותר עימם צלחנו את התהליך באופן מעורר התפעלות ואני שמח על התוצאה הסופית המשלבת חקלאות ישראלית, עם קיימות סביבתית, שמירה על הסביבה וייצור רחב היקף של אנרגיה מתחדשת”.

קבוצת The Greater Light (“המאור הגדול”) הינה חברת ‘אקלים טק’ גלובלית וצומחת, שמספקת את הפתרונות הטכנולוגיים החדשים ביותר בתחום האנרגיה הסולארית. הקבוצה נמצאת בשליטת איש העסקים הדר גולדמן, ובין משקיעיה נמנית קבוצת BRM. החברה מחזיקה בחלק מאחזקות החברה הטכנולוגית Solar View, המקנות לה יתרון טכנולוגי משמעותי בענף ייצור האנרגיה המתחדשת. פעילות הקבוצה בעיקר בארצות הברית וגם בישראל.

צילום: דניאל ביטון מחברת אי.די.איי אנרגיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן