סיפור הגבורה נחשף: מתנדבת מד”א בלוד הצילה תושב רמלה שנפגע מנפילת רקטה

פראמדיקית בתחנת מד”א לוד הצילה תושב רמלה שנפצע באורח קשה מירי רקטה, רגע לפני שהזירה עצמה התפוצצה. לאירוע הזה היה סוף טוב. הפצוע שרד ושוחרר מביה”ח מספר שבועות לאחר מכן, והצוות יצא ללא כל פגיעה מהזירה הבוערת.

מישל רשקובסקי, פראמדיקית בתחנת מד”א לוד, הצילה תושב רמלה שנפצע באורח קשה מירי רקטה, רגע לפני שהזירה עצמה התפוצצה. הסיפור אירע בשבת ה-7.10.2023, בסיומה של משמרת לילה שגרתית ועמוסה באט”ן (אמבולנס טיפול נמרץ). בעת שהתחילו להישמע אזעקות במרכז הארץ, מישל וצוותה עצרו בצד ונשכבו על הרצפה עם שכפ”צים וקסדות. לפתע נשמע קול פיצוץ חזק והתחיל לעלות עשן שחור מתוך העיר רמלה.

“בסיום האזעקה”, היא מספרת, “עלינו על האמבולנס והתקשרתי למוקד מד”א 101 כדי לדווח על נפילת טיל ברמלה. הם ביקשו כתובת אבל בעצמי לא ידעתי ופשוט נסענו לכיוון העשן. היה קשה לדעת לקראת מה אנו נוסעים אבל הייתה לי תחושה שקרה משהו רציני. הגענו לשכונה של בתים פרטיים, כל אנשי השכונה היו בחוץ, ראיתי רכב הפוך על הגג, עשן כבד עולה ממנו, אש, המון צעקות ואנשים מבוהלים שהובילו אותי לכניסה של בית שהיה ממש מטרים בודדים ממקור הנפילה”.

מישל ממשיכה ומספרת, “ראיתי בכניסה לבית אדם בשנות ה–40  לחייו, ממוצא ערבי, מוטל על הרצפה כתוצאה מפגיעת הדף, בהכרה מלאה, סובל מפציעות קשות בכל גופו ובעיקר בגפיים התחתונות. כל זה תוך כדי כשאני בקו פתוח עם המוקד, מנסה לתאר להם את חומרת הזירה, להבין את הפגיעות של הפצוע ולעזור לו, ולנהל את הצוות שלי במקביל”.

“לפתע התחלתי להריח ריח של גז. התבוננתי אל עבר השריפה מזווית אחרת וראיתי שישנה שריפה ממש ליד 2 בלוני גז גדולים שעלולים כל רגע להתפוצץ. ממש בהחלטה של רגע בתוך כל הבלגן שהיה שם החלטתי שאני עוזבת כמה שיותר מהר את הזירה עם הפצוע ביחד!”

“בצורה מאוד זריזה העלינו אותו על המיטה של האמבולנס, תוך כדי חילצנו מכניסת הבית בני משפחה נוספים שהיו שם, ועזבנו את הזירה במהרה. בדרכנו לביה”ח אסף הרופא, הפצוע קיבל טיפול מציל חיים שמצבו מוגדר קשה ולא יציב”. לשמחתה הרבה לאירוע הזה היה סוף טוב. הפצוע שרד ושוחרר מביה”ח מספר שבועות לאחר מכן, והצוות יצא ללא כל פגיעה מהזירה הבוערת.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן