סיפוק גדול מאירועי פורים: כעשרת אלפים משתתפים, בהם 3,000 במסיבת בני נוער שנשארו לחגוג בעיר

המטרה הושגה: כעשרת אלפים ילדים ומבוגרים הגיעו לחגוג באירועי פורים של עירית רחובות אשר הופקה על ידי החברה עירונית, לתרבות וספורט בני הנוער ובהם כשלושת אלפים בני נוער אשר הצביעו ברגליים והגיעו לחגוג במסיבה שהתקיימה אמש בבימה המיוחדת בגן המייסדים.

זו הייתה למעשה הפעם הראשונה שאירוע נוער נחגג ביוזמת העירייה ברחובות העיר. היה זה פרי יוזמה של עו”ד מתן דיל, מחזיק תיק הנוער והצעירים אשר נועד עם מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם, ממנו ביקש להעמיד לכבוד הקהל הצעיר בימה אשר תמנע מהם לשוטט ברחבי העיר או לצאת מחוץ לעיר. עמרם הסכים לבקשתו של דיל ושיתוף הפעולה יצא לדרך.

השאירו 3,000 בני נוער בעיר. מחזיק תיק הצעירים והנוער, עו"ד מתן דיל ודיג'יי גל מלכה
השאירו 3,000 בני נוער בעיר. מחזיק תיק הצעירים והנוער, עו”ד מתן דיל ודיג’יי גל מלכה

גורם במחלקת התרבות סיפר כי “מגיע קרדיט גדול למתן דיל על ההתעקשות שלו לשלב אירוע לבני הנוער. בהתחלה הוא חשב על מסיבת רחוב ולאחר מכן הביא את הרעיון לקיים את המסיבה על הבמות הקיימות ממילא, זה אירוע ראשון שהצליח מאוד ועל כך מגיעות לו כל המחמאות”.
את האירוע הינחו בחן רב, מאי עובדיה ודנה באום, בנות מועצת הנוער העירונית
את האירוע הינחו בחן רב, מאי עובדיה ודנה באום, בנות מועצת הנוער העירונית

“זה כייף אדיר שבני הנוער נשארו בעיר ולא יצאו החוצה, היה פשוט מדהים לראות איך אלפי בני נוער עד גיל 18 נוהרים למסיבה ונהנים בה”.

יצוין כי הצלחה אדירה נחלו גם אירועי הפורים שהתקיימו בבוקר כאשר כשבעת אלפים משתתפים הגיעו אל החגיגות שכאמור התקיימו בגן המייסדים. כעת שוקדים המארגנים על פסטיבל האביב ועל אירועי יום העצמאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן