סיעת לוד אחת בראשות יום מרציאנו ארגנה מבצע התרמות ענק לחיילי צה”ל

עם פתיחת מלחמת ‘חרבות ברזל’ הניח יורם מרציאנו, המתמודד לראשות העיר לוד, את קמפיין הבחירות בצד ויצא בקריאה לגיוס סלי מזון לחיילי צה”ל. תוך 24 שעות המטה הוצף במתנדבים

“הימים האחרונים קשים על כולם אך יש בהם גם מעט נחמה”, אומר יורם מרציאנו. עם פרוץ המלחמה בשבת בבוקר, יצא מרציאנו בקריאה חשובה לתושבים לגיוס וסיוע תרומות לחיילי צה”ל. תוך פחות מ24 שעות התגייסות עצומה במטה של סיעת לוד אחת בשיתוף כל חברי הרשימה ותושבים בהם ערבים ויהודים, דתיים וחילונים.

“עם ישראל במיטבו – הלודאים באחדותם. גאה בכל התושבים!”, סיכם מרציאנו בגאווה. לאור ההיענות הגבוהה מבצע ההתרמות נמשך ליום נוסף, בסוף היומיים חולקו החבילות למוקדי צה”ל השונים.

במקביל עם פרוץ המלחמה פנה מרציאנו לראש עיריית לוד והנהלת העיר והציע את עזרתו והסיוע שלו בכל דבר שתצטרך הרשות בעת הזו : “כוחנו באחדותנו – כרגע הפוליטיקה בצד!”

“אני זמין לכל תושב ותושבת בימים האלה שעוברים ימים לא קלים ומשתתף בצערן של המשפחות של החללים, אני מכיר את כולם והלב נשבר! אנחנו נקום מזה חזקים מתמיד!”

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של לוד בווטסאפ  לחצו כאן 

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08net – שימו לב מדובר בערוץ רשמי!!

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן