“סיכון נתיבי השיט על ידי החותים הוא איום אסטרטגי על נתיבי השייט העולמיים בכלל והתעבורה הימית לישראל בפרט”

בנמל אשדוד מבהירים על הסיכונים מאיומי ארגון הטרור החות’ים המאיים על פגיעה בישראל דרך התעבורה הימית

בנמל אשדוד מבהירים:

סיכון נתיבי השיט על ידי החותים הוא איום אסטרטגי על נתיבי השייט העולמיים בכלל והתעבורה הימית לישראל בפרט, ויש לו השפעות מדיניות וכלכליות רחבות.

לאיום החותים אין השלכה ישירה על פעילות הנמל. נדגיש, כי אנו עושים הכל על מנת לפעול באופן מלא ולשמור על שער פתוח לישראל, למרות אתגרי המלחמה. אנו ערוכים ופועלים בשגרה לקלוט כל פעילות תפעולית של פריקה וטעינה נדרשת.

בשבת פרסמנו בחדשות אפס שמונה על הודעת החות’ים – ארגון הטרור מתימן המאיים כבר מספר שבועות על תושבי אילת בפרט ותושבי ישראל בכלל, לפיה לאחר הצלחת צבא תימן, בעזרת ה’ הכל יכול, לכפות את החלטתו למנוע את הפלגת ספינות ישראליות בים האדום והערבי, וכתוצאה מהתחייבותו המתמשכת של האויב הציוני למעשי טבח נוראיים, מלחמת רצח עם, ומצור נגד אחינו בעזה. הצבא התימני מודיע כי ימנע מעבר של ספינות לכיוון הישות הציונית מכל לאום, אם לא ייכנסו לרצועת עזה שם הם זקוקים למזון ותרופות, והיא תהפוך למטרה לגיטימית עבור כוחותינו המזוינים.

מתוך דאגה לבטיחות הניווט הימי, אנו מזהירים את כל הספינות והחברות מפני התמודדות עם נמלי ישראל. הכוחות המזוינים של תימן מאשרים את מחויבותם המלאה להמשך תנועת הסחר העולמי דרך בחריין האדומה והערבית עבור כל הספינות וכל המדינות למעט ספינות הקשורות לישראל או שיובילו סחורות לנמלי ישראל. הצבא התימני יישם החלטה זו מרגע פרסום ההצהרה.

כידוע, ארגון החות’ים איים לא אחת על העיר אילת וסביבותיה כאשר ירה כתב”מים. אחד מהם נפל בבית ספר, בזמן ששהו בו תלמידים.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון | מני הרוש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן