סיור מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך במוסדות חינוך יסודיים בראשון לציון

תפקידם של אנשי החינוך מקבל תוקף משמעות בעולם שבו הגבולות הופכים בלתי ברורים, אמרה מנהלת המחוז, גב’ ורדה אופיר
מנהלת המחוז גב’ ורדה אופיר, קיימה סיור במוסדות חינוך יסודיים בראשון לציון, בפיקוחה של גב’ זמירה בן יוסף.
לסיור הצטרפו גב’ שושי גוטמן, סגנית מנהלת המחוז, גב’ אורית שרעבי, מנהלת יחידת הערכה. הסיור החל בבית ספר אליאב ראשל”צ בניהולה של גב’ יפית חביב.
באליאב מקפידים להאיר על הצלחות, קטנות כגדולות. התהליכים הבית ספריים מבססים יסודות, מגדירים ערכים ועקרונות, מקדמים קשרי בית ספר קהילה, מקדמים מהלכים פדגוגיים- חינוכיים, מצמיחים מנהיגות ובוחרים לראות את הטוב.
בהמשך הגיעו אל בית ספר “שלמון” ראשון לציון בניהולה של גב’ מירית אנה מויאל. בשלמון מנהיגים פדגוגיה משחקית. רתימת התלמידים ללמידה מתוך עולמם –עולם המשחק, מזמן למידה חדשנית ואתגרית. המשחק הוא כלי להקניית ידע, למתן מענים דיפרנציאליים, לחיזוק הקשרים החברתיים והרגשיים של התלמידים. קידום האוריינות השפתית היא במרכז העשייה החינוכית והלמידה היא למידה רב תחומית.
במפגש עם מנהלי בתי הספר היסודיים בעיר, מנהלת המחוז ביקשה להודות למנהלים על מנהיגות ואחריות חינוכית בכלל ובעת הזו בפרט. תפקידם של אנשי החינוך מקבל תוקף משמעות בעולם שבו הגבולות הופכים בלתי ברורים.
היציבות החינוכית ושגרות הלמידה הם אלו שמייצרים חוסן ויציבות. תפקידנו החינוכי מעבר להקניית ידע איכותי הוא לחנך לגבולות, לאופטימיות, לאהבת הארץ. עלינו להשיב את רוח האדם והאמונה בטוב האנושי בקרב תלמידנו – לברוא את תקוות המחר.

 

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד החינוך מחוז מרכז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן