סיור חיזוק משפטי בבאר שבע, אשדוד אשקלון וקריית גת

סיור ממלא מקום נשיא בית המשפט העליון ומנהל בתי המשפט במחוזות הצפון והדרום

ממלא מקום נשיא בית המשפט העליון, כב’ השופט עוזי פוגלמן, ומנהל בתי המשפט, כב’ השופט צחי עוזיאל, קיימו בשבוע החולף סיורי חיזוק וחוסן במחוז הצפון ובמחוז הדרום. זאת לקראת סיום כהונתו של ממלא מקום הנשיא בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, ולאור השפעת מלחמת “חרבות ברזל” והמצב הביטחוני על פעילות מחוזות אלו.

במסגרת הסיור במחוז הצפון ביקרו ממלא מקום הנשיא והמנהל בהיכל המשפט נוף הגליל-נצרת, וכן בבתי משפט השלום בצפת, טבריה, בית שאן ועפולה. בדרום ביקרו בהיכל באר שבע, וכן בבתי משפט השלום באשדוד, אשקלון וקריית גת. בבתי המשפט נפגשו עם שופטים ועובדים, וכן סיירו במזכירויות ובמרכז המידע של הנהלת בתי המשפט, שפועל מעפולה.

לאחר הביקור בהיכל באר שבע, ביקרו ממלא מקום הנשיא והמנהל במרכז הרפואי סורוקה, שם שמעו סקירה מפי מנהל המרכז, פרופ’ שלומי קודש, על אודות תפקוד בית החולים ביום השבעה באוקטובר ועל האתגרים הרבים שאפיינו את השנה החולפת. במסגרת הסיור, ביקרו במחלקות השיקום והטיפול הנמרץ, ופגשו מטופלים ואת צוות בית החולים.

ממלא מקום הנשיא פוגלמן הודה לשופטים ולעובדים על עבודתם המסורה בשגרה ובחירום, וציין כי “תקופת המלחמה הדגישה את עוצמתה ועמידותה של הרשות השופטת. תודה מיוחדת לכם על השנה הזו, בה הייתם בחזית כסמל לתפקוד רשויות בישראל בשעת חירום. יש לנו מערכת איתנה ואני בטוח שהיא תישאר כזו, בשביל הציבור שהשירות שלנו חיוני לו – בחירום ובשגרה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות הרשות השופטת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן