סטריטבול פתח תקווה נפתח לזיכרו של עמית הוד זיו הי”ד

עיריית פתח תקווה קיימה אירוע מרגש לזכרו של סמל עמית הוד זיו ז”ל, לשעבר שחקן קבוצת הנוער של מכבי פ”ת בכדורסל, שנפל במלחמת ‘חרבות ברזל’

עיריית פתח תקווה ערכה אירוע מרגש במיוחד לזכרו של סמל עמית הוד זיו הי”ד.

סמל עמית הוד זיו ז”ל – לוחם בגדוד 71, עוצבת ברק (188) נפל בפעילות מבצעית, כתוצאה מהשיגורים שבוצעו משטח לבנון במרחב שתולה, במהלך מלחמת ‘חרבות ברזל’. עמית, שיחק בקבוצות הנוער של מכבי פ”ת בכדורסל עד לגיוסו לצה”ל.

באירוע לזכרו של עמית הוד זיו ז”ל, שנערך במסגרת סטריטבול פתח תקווה 2024, נכחו ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ,שחקני ומאמני קבוצת מכבי פ”ת בכדורסל, בני משפחתו וחבריו הקרובים.

בסטריטבול פתח תקווה 2024, שהתקיים זו השנה השביעית, בהובלת העירייה, אגף הספורט העירוני ובהפקת חברת אלטרנטיבה 1, השתתפו מאות כדורסלניות וכדורסלנים, מקצועיים וחובבנים, במגוון קטגוריות גיל שונות, ששיחקו בעשרות המשחקים שנערכו ב-8 מגרשים, במהלך ימי התחרות.

במקביל למשחקי הסטריטבול, התקיימו במגרש המרכזי תחרויות כדורסל אטרקטיביות לכל המשפחה ובניהן תחרויות קליעה ייחודיות שהיו פתוחות גם לקהל הרחב, תחרויות שלשות, הטבעות ועוד.

 רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקווה

“סטריטבול פתח תקווה הפך למסורת ספורטיבית בעיר. זוהי חוויה מהנה וחגיגה ספורטיבית בה לוקחים חלק כל חובבי משחק הכדורסל, בכל הגילאים, כל אלה ש’חיידק’ הכדורסל דבק בהם. השנה הקדשנו את טורניר הסטריטבול ללוחם עמית הוד זיו ז”ל, ששיחק שלוש שנים במועדון הכדורסל מכבי פ”ת כדורסל ונפל במלחמת חרבות ברזל. עמית היה שחקן מצוין וחבר אהוב ונערץ על חבריו ומשפחתו ולכבוד הוא לנו להקדיש את האירוע לזכרו”.

גיא זיו, אביו של סמל עמית הוד זיו ז”ל:

“עמית שלנו היה כדורסלן בנשמה מגיל צעיר מאוד. הכדורסל היה מרכיב חשוב בחיים שלו אך עם הגיוס לצה”ל הוא החליט לוותר על עליו כי רצה לעשות הכול למען המדינה ואמר שהכדורסל יחכה לו. הכי טבעי להנציח את עמית דרך הכדורסל שהוא כל כך אהב, ואנו מודים לעיריית פתח תקווה ולמכבי פתח תקווה בכדורסל על הכבוד הגדול שהם עשו לו באירוע מרגש ומכבד מאוד בסטריטבול , טורניר בו הצטיין עמית לפני מספר שנים. נמשיך להנציח את עמית בכל הזדמנות דרך התחביבים שהוא אהב בחייו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלטרנטיבה 1 / דוד ששון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן