סטריטבול ירושלים 2024: ההרשמה בעיצומה

סטריטבול ירושלים הוא טורניר כדורסל הרחוב הוותיק בארץ הטורניר יתקיים בימים שלישי-רביעי, 16-17/7 י-י”א תמוז בכיכר ספרא

עיריית ירושלים תקיים זו השנה ה-27 את אירוע כדורסל הרחוב המסורתי של ירושלים: טורניר הסטריטבול 2024

הטורניר יתקיים בימים שלישי-רביעי, 16-17/7 י-י”א תמוז בכיכר ספרא.

 

כמדי שנה, גם הפעם מאות כדורסלנים וכדורסלניות ב-14 קטגוריות גיל שונות, צפויים ליטול חלק במאות המשחקים שיתקיימו בימי התחרות.

ההרשמה לסטריטבול ירושלים 2024 כבר פתוחה לקהל הרחב – מומלץ להקדים ולהירשם בלחיצה על הקישור.

פרסים יקרי ערך יוענקו לזוכים במקומות הראשונים בקטגוריות הגיל השונות. בנוסף למשחקי 3X3, שהפכו לסמל הסטריטבול, במגרש המרכזי ייערכו מספר רב של תחרויות קליעה נושאות פרסים.

 

סטריטבול ירושלים הוא טורניר כדורסל הרחוב הוותיק בארץ, והיווה מודל לאירועי הסטריטבול השונים שצמחו לאורך השנים בישראל. במהלך שני העשורים האחרונים, הסטריטבול הירושלמי משך אליו עשרות אלפי משתתפים מרחבי הארץ ואירח אגדות וכוכבי כדורסל מכל הקבוצות בישראל. סטריטבול ירושלים הינו אירוע הכדורסל הראשון והיחיד בעולם, המקיים תחרות הטבעות לילדים על גבי סל מונמך, אטרקציה המושכת משתתפים וצופים רבים.

 

במסגרת טורניר הסטריטבול הקרוב, תהפוך כיכר ספרא למגרש כדורסל ענק, המחולק ל- 11 מגרשים ובהם מגרש מרכזי אחד גדול ומפואר. לרגל הסטריטבול ה-27, ערך אגף הספורט העירוני שמפיק את האירוע, מספר שדרוגים משמעותיים למתחם הכדורסל ובהם הגדלת המגרשים, הצבת סלים חדשים והרחבת הפרסים לטובת המשתתפים.

הטורניר יתקיים השנה ברוח התקופה. רבים מבני ירושלים התגייסו להגנה על הבית וחלקם נפלו במערכה. אך סוד קסמו של הטורניר, שהתקיים גם בשנות האינתיפאדה הקשות שחוותה העיר וגם בתקופות מלחמה ומתיחות אחרות, הוא שהטורניר מעניק אוויר לנשימה ורגעים של שפיות, גם כשמסביב לא פשוט.

 

טקס הפתיחה של הסטריטבול יוקדש לזכר של אמנון שנק ז”ל, המייסד והמנהל המיתולוגי של סטריטבול ירושלים למעלה מ-20 שנה, שהלך לעולמו לפני ארבע שנים.

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “גם השנה נקיים את טורניר הסטריטבול הירושלמי, ברוח התקופה – אירוע הכדורסל הגדול והוותיק בישראל. הטורניר שהפך למסורת ירושלמית ומתקיים זו השנה ה-27, התקיים גם בתקופות הקשות שפקדו את העיר במהלך השנים והפך לסמל לעוצמת השגרה והחיים הירושלמיים. אנו מזמינים את כלל תושבי העיר ומבקריה לבוא לחוויית הכדורסל העממית ולהשתתף יחד איתנו בטורניר הסטריטבול המסורתי של ירושלים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארנון בוסאני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן