סופר פארם מפרסמת אזהרה חמורה ללקוחותיה

רשת הקמעונאות סופר פארם מפרסמת לפני זמן קצר (ראשון) אודות ניסיון עוקץ חדש ומזהירה: "בשעות האחרונות אנו עדים להודעה זדונית המתחזה לאתר סופר-פארם ומדמה עמוד שמבטיח זכייה בסכום של 6,000 שקל במסגרת חגיגות יום האשה. נדגיש כי מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות, ולסופר-פארם אין כל קשר למודעה זו".
זו אינה הפעם הראשונה שמתבצע ניסיון עוקץ – התחזות לסופר פארם. בדצמבר אשתקד, נשלחה הודעה זדונית מסופר פארם המזמינה להשתתף בפעילות ולזכות בפרסים שווים בתמורה להזנת פרטי האשראי. לפי לשון ההודעה, סופר פארם מחלק 2,021 חבילות מתנה במזומן. אלא שכאמור, לא מדובר במסר מרשת הקמעונאות, כי אם בהונאה. חודש לאחר מכן, סופר פארם פרסמה אזהרה חמורה ללקוחות שלה מפני הונאה כזו שמופצת בימים אלה. במודעות שנתלו בסניפי הרשת נכתב, "לקוחות יקרים, ביממה האחרונה אנו עדים להודעה זדונית המתחזה לאתר סופר פארם, ומדמה עמוד שבסופו ניתן כביכול לזכות בסכום של 2,000 שקל. נדגיש כי מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות, ולסופרפארם אין כל קשר למודעה זו. תלונה בנושא מוגשת למשטרת ישראל".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן