מתחם הקניות עופר קניותר נס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, מביא בשורה קולינארית לתושבי העיר עם פתיחת חנות ראשונה של כנאפה בנס ציונה.

החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-60 מ”ר, כוללת מקומות ישיבה במקום, שירות למשלוחים והזמנות TA. החנות עוצבה כבית כנאפה אוריינטלי, בסגנון טורקי, המציעה מגוון רחב של קינוחים מתוקים לצד מגשי אירוח משובחים, שניתן לרכוש הביתה, כמו: כנאפה, באקלוואה, קרפים, וופל בלגי, פאנקייק, גלידה טורקית, מלבי, בוואריה, שייקים, יוגורט עם תוספות, מגוון גלידות משובחות ועוד, במחירים נוחים וזולים לכל כיס.

מחירים לדוגמא: מנת כנאפה אישית 15 ₪, וופל בלגי 25 ₪, פאנקייק 25 ₪, קוראסון עם גלידה 32 ₪, מלבי 10 ₪, בוואריה 10 ₪, קדאייף 10 ₪, מוס שוקולד 10 ₪, סברינה 12 ₪, כדור גלידה 14 ₪.

לדברי מאיה נבון, מנכ”ל עופר קניותר: “חנות הכנאפה הראשונה בקניותר נס ציונה, היא בשורה חסרת תקדים לציבור הלקוחות. החנות מהווה סנונית ראשונה להתפתחות הקולינרית בעיר בכלל ובקניותר בפרט. הרעיון הוא להמשיך ולפתח את הקניון עם חנויות ודוכנים נוספים בתחום המזון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן