סוכל ניסיון הברחה דרך נמל אשדוד

ניתן לפרסם: רשות המסים והמשטרה סיכלו ניסיון הברחה של יותר מחצי טון MDMB בשווי עשרות מיליוני ₪ דרך נמל אשדוד

חוקרי יחידת הסמים במכס אשדוד, בשת”פ עם היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז וחטיבת המודיעין, בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות המתפרסת על פני הגלובוס, חשפו וסיכלו ניסיון הברחה ארצה של מכולה שיובאה מהמזרח הרחוק אל נמל אשדוד, ובתוכה יותר מ – 600 ק”ג סם חדש מסוג MDMB.

עם התפתחות החקירה הסמויה, נוטרו בשבועות האחרונים במכס אשדוד מכולות חשודות ש”הוצהרו” כציוד ריהוט לגיטימי, אולם הוסלקו בהם לצד משקופים ודלתות תמימות, חבילות המכילות אבקה (לייצור סם) במשקל כולל של יותר מ-600 ק”ג ומכונות חשודות (שנועדו לערבוב החומרים בהליך ייצור הסם).

כלל החומרים הועברו לבחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי של משטרת ישראל, שקבעו כי מדובר בחומר החשוד כסם חדש בצורת אבקה ממנו ניתן להפיק בתהליך כימי במעבדה סם מסוכן – mdmb  – בשווי של כ – 150,000 ₪ לקילוגרם אחד, כשבמכולה הוברחו יותר מ – 600 ק”ג (שווי מוערך של יותר מתשעים מיליון ₪).

בתוך כך, בלשי ימ”ר מרכז ניהלו מעקב אחר החשוד – תושב הרצליה פיתוח בשנות הארבעים לחייו ובתום איסוף הראיות הנדרשות וגיבוש התשתית הראייתית, עברה החקירה לשלב הגלוי בעת מעצרו לפני כשלושה שבועות וחיפוש בביתו, תוך תפיסת נכסים ומספר רכבי יוקרה.

כאמור, בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ובתום החקירה המשותפת של משטרת ישראל ורשות המסים, הועברו כלל ממצאיה לעיון הפרקליטות במחוז דרום (בהתאם למיקום ביצוע העבירה) ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צפו בתיעוד >>

צילום: רשות המסים בישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן