הרצאות וסדנאות בנושאי איכות סביבה וקיימות לתושבי גן יבנה

בשיתוף פעולה בין המועצה המקומית גן יבנה ואיגוד ערים לאיכות סביבה אשדוד – חבל יבנה התקיימה סדרה של מספר הרצאות וסדנאות בנושאי איכות סביבה, קיימות, קהילה ומה שבניהם.

במסגרת שיתוף פעולה בין המועצה המקומית גן יבנה ואיגוד ערים לאיכות סביבה אשדוד – חבל יבנה, התקיימה סדרה של מספר הרצאות וסדנאות בנושאי איכות סביבה, קיימות, קהילה ומה שבניהם.

לאחר קיום הרצאה מוצלחת מאד בגינה הקהילתית בנושא “קיימות חיובית ושינוי דפוסי התנהגות”, התקיימה הרצאה נוספת בנושא “קיימות חיובית – פיתוח רגשות חיוביים ונעימים” במועדון ‘הנקודה’ ביישוב לעשרות תושבי גן יבנה בשיתוף פעולה עם מחלקת הספורט והבריאות של גן יבנה.

את ההרצאה העבירה המרצה אביגיל בן עמי, ובמסגרתה נעשתה היכרות מזווית אחרת עם מדיטציה ומיינדפולנס תוך שימת דגש משמעותי על הקשר לקיימות. המשתתפים למדו כיצד לייצר שינוי התנהגות חיובי תוך שמירה על הסביבה ועל מוטיבציה גבוהה לאורך זמן.

המשתתפים מסרו כי “הייתה הרצאה מעניינת ומאד נהננו. היא הגיעה בדיוק בזמן, אחרי שבבוקר שמענו חדשות קשות. המרצה נתנה לנו להבין שאין לנו שליטה על מה שקורה ונתנה לנו כלים איך לעשות זאת. חזרנו הביתה הרבה יותר רגועים. תודה רבה ונקווה שיבואו ימים טובים מאלה”.

ממחלקת הספורט והבריאות ציינו כי הייתה הרצאה מצוינת, מעניינת ומועילה, במיוחד בימים כאלה והביעו הערכה רבה לאיגוד ערים לאיכות סביבה, למרצה אביגיל בן עמי ולכלל המשתתפים.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן