סדנת NLP למשפחות המיזם התזונתי בקריית מלאכי

המיזם הלאומי לביטחון תזונתי של ממשלת ישראל, נועד להבטיח ביטחון תזונתי לאוכלוסיות מוחלשות על פי הקצאה מוגבלת לרשויות.

במסגרת המיזם התזונתי הפועל בעיריית קריית מלאכי, באמצעות האגף לשירותים חברתיים ועמותת אשל חב”ד, התקיימה לאחרונה סדנת NLP מרתקת.

הסדנה נועדה לתת למשתתפים כלים לפריצת גבולות ומחסומים אישיים, בדרך להצלחה ושיפור איכות חיים.

המפגש, המתקיים כחלק מסדרת סדנאות מעשירות שתימשך לאורך השנה, מציע למשפחות שמקבלות סיוע חודשי בהזנה, לרכוש כלים לשיפור איכות חיים במגוון תחומים. השנה, המיזם מרחיב את שיתוף הפעולה עם האגף ויבצע הליך של מיצוי זכויות עם משתתפים הזקוקים לכך.

המיזם הלאומי לביטחון תזונתי של ממשלת ישראל, נועד להבטיח ביטחון תזונתי לאוכלוסיות מוחלשות על פי הקצאה מוגבלת לרשויות. כל משפחה מקבלת כרטיס נטען עם 350 ש”ח בחודש לרכישה ברשתות המזון, וארגז פירות וירקות בשווי 150 ש״ח נוספים המגיע לבית המשפחה, זאת כדי להבטיח תזונה בריאה ואיכותית. בנוסף, תינוקות ופעוטות מקבלים סיוע חודשי במזון תינוקות אשר שוויו 250 ש״ח נוספים.

המשפחות זוכות, כאמור, גם לסדנאות שנותנות למשפחות כלים נוספים׃ העצמת המשפחה, פניות נפשית, ניהול המזון והמזווה והתגברות על הרגלים. הסדנאות נוטעות במשתתפים ידע ותחושת מסוגלות, מפתחת מודעות צרכנית ותזונתית גבוהות יותר ובונות למשפחה קבוצת תמיכה של אנשים במצב דומה.

מנהלת האגף לשירותים חברתיים יואלה תבור: ישנן מגוון תוכניות לסיוע במזון לפרט ולמשפחה. ייחודיות המיזם התזונתי היא במעטפת המשמעותית שמציע ללקוחות ובכך שישנה עובדת מיומנת מטעם המיזם אשר מנהלת את כל התפעול והינה חלק מצוות העובדים באגף. השתתפות הלקוחות נבחנת מחדש מידי שנה בכדי לאפשר תחלופה בין הנהנים מהשרות.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן