סדנת פוטותרפיה למתמודדי נפש במודיעין

הסדנה ביוזמת האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין-מכבים-רעות, פורום “קול נפשי” ומרכזי יה”ל, והיא פונה לאנשים מתמודדי נפש

בתחילת חודש ספטמבר, תיפתח סדנה חווייתית מיוחדת שתתמקד בכלי הטיפולי פוטותרפיה, למתמודדי נפש תושבי העיר, בגילי 30-18, יחד עם בן משפחה.

הסדנה יוצאת לדרך ביוזמת האגף לשירותים חברתיים, פורום “קול נפשי” ומרכזי יה”ל, והיא פונה לאנשים מתמודדי נפש המוכרים כך ומקבלים גמלת נכות על רקע נפשי, אך יכולה להתאים לכל אדם שמגדיר את עצמו כמתמודד נפש, ולא בהכרח מוכר. בהקשר זה, יכולה להתאים הסדנה למשרתי מילואים או חיילים בסדיר ברקע התקופה המאתגרת שהם חווים בצל המלחמה.

מנחות הסדנה, צוריה גרייזין ואתי בן ששון, ישתמשו בפרקטיקה של טיפול רגשי מתחום האמנויות, אשר משלבת בתוכה שימוש בתצלומים שונים כמו גם בפעולה של צילום בסמארטפון כחלק מן התהליך. בכל מעצימה הסדנה את האדם והקשר עם בן המשפחה דרך צילום ויצירה באמצעי תקשורת בלתי מילולי.

הסדנה בת עשרה מפגשים, ההשתתפות ללא עלות, מותנית בהרשמה מראש. לפרטים נוספים והרשמה – אתי בן ששון – 052-5398318.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן