סגנונות חדשים: המותג Reserved משיק את קולקציית קיץ 2024

Reserved  יוצרת מלתחה מושלמת המשלבת בין הטרנדים האחרונים לפריטים הנותנים פתרונות מעשיים לכל יום

קולקציית קיץ 2024 של Reserved  יוצרת מלתחה מושלמת המשלבת בין הטרנדים האחרונים לפריטים הנותנים פתרונות מעשיים לכל יום.  קרושה, דנים, המערב הפרוע אל מול צבעים כסופים, אוסף מחויטים, לצד קולקציית ריזורט הם הטרנדים העיקריים המובילים את אוסף הנשים.

 

פלטת הצבעים רכה ומבוססת על טווח של גוונים טבעיים ורכים וצבעי פסטלים שטופים, לצד בחירת בדים קלילים המבטיחים נוחות בלבישה ומדגישים את הצללית הזורמת. אפקט המים מתבטא בבדי סאטן מבריקים ונוזליים, בפאייטים עדינים בעלי גוון מט, קישוטי קריסטלים קטנים המדגישים את הצללית, אור וצל המשחקים בטקסטורות הבדים, שקיפויות, מראה רטוב מול מט, סריגות קלילות ומבריקות, משבצות מרווחות, גזרות שרוולים גדולים, ג’ינסים שטופים ועור. 

לדברי מעצבי RESERVED: “יצרנו קולקציית קיץ במחשבה על האישה המודרנית והדינמית, שמעריכה אלגנטיות על זמנית בסגנון נקי, בתוספת השפעות ממגמות האחרונות ושתוכל לבחור את הצללית והפריטים שימשיכו איתה מבוקר ועד ערב.” 

Wild Thing- הדפסי חיות כמו נמרים וזברות הפכו להיות קלאסיקה. הם מעניקים מראה רענן ואופנתי, ובקולקציה הם מופיעים בפריטים נועזים של שמלות בהדפס אול אובר כגון שמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים לצד מגוון רחב של פריטי פשתן וכותנה במראה הספארי כמו אוברולים, מכנסים מתרחבים, ז’קטים קלילים, בצבעוניות טבעית ולצד השחור המנצח.

Resort- הסריגה הכה מוכרת שמובילה את כל קולקציית הקיץ היא הקרושה והמראה הוא חופשי ולא מחייב. שמלות בסריגות שונות בגזרות ואורכים שונים, טופים, גופיות קולר חצאיות, עליוניות וחולצות בצבעים של לבן, שמנת, חמרה ושחור. כמו כן ניתן למצוא בקבוצה זו:, שמלות רחבות קלילות ונעימות וסטים של חולצה ומכנסי ברמודה מבדי טטרה, סטים צבעוניים של מוטיבים אתניים מודפסים של גופיות ומכנסיים רחבים או חצאיות,חולצות בגווני הלבן והשמנת ברקמת תחרה, שמלות סריג, מפוספסות,  מכנסיים קצרים עם קפלים בצבעי שמנת וזית רך,  גופיית סריג בתוספת מכפלת תחרה ועוד שילובים חדשים ומעניינים.

Tailoring and Sets-  N,מתוך מחשבה על האישה המודרנית, שאוהבת להתלבש מחויט אך במראה צעיר מציעה הקולקציה מגוון רחב של של חליפות או פריטים בודדים שניתן להרכיב מהם סטים מחויטים כמו לדוגמה: ז’קטים באורך מותן שנלבשים עם מכנסיים קצרים, חצאיות קצרות או הצעה הכי אופנתית היום של מכנסיים רחבים מבדים טבעיים בשילוב של כותנה, ויסקוזה ופשתן. וסטים ומכנסי פשתן עם סגירת של קשירות שרוכים, חולצות קולר מעטפת במראה מחויט בצבעוניות פסטלית, חליפות פסים מחמיאות לצד המראה האובר סייז שניתן לראותו גם בחליפות החדשות בצבעים הקלאסיים של שמנת ושחור.

Cowgirl – מי אמר ג’ינס ולא קיבל…  קולקציית ג’ינס ענקית הלקוחה ממראה המערבונים, וסטים, חצאיות מקסי פרומות במכפלת במראה משופשף, מכנסיים מתרחבים, שמלות ג’ינס, פריטי מחוכים וסטרפלסים,  טופים בעלי חיתוכים  מעוגלים או א סימטרים, ז’קטי ג’ינס במראה אובר סייז, מכנסי ג’ינס קצרים ועוד אפשרויות רבות של גזרות שמתכתבות עם פריטים מעולם הגברי והמאובק.

Light & Sparkle – לעונת האירועים מציעה הקולקציה שילובים מנצחים של פריטים מנצנצים לצד חצאיות, שמלות וטופים בצבע הלבן, טישרטים עם רקמת אבנים,  סריגים קלילים ומעט שקופים בחוט מבריק, טופים מסרטי פאייטים, שמלות סאטן במראה קומבניזון או בגזירה א סימטרית המשלבת תחרות בחתכים,  שמו  ומערכות של חצאיות או מכנסיים וגופיות רקומות בצבעים פסטלים , לבן או שחור במראה רומנטי ורך.

 

Everyday Sport –  והפעם מתמקדים במשחקי הווימבלדון הלוא הם משחקי הטניס המפורסמים והלבוש בהתאם ל ספורט קלאב. חצאיות מיני קפלים לצד אפודות וי סרוגות, מכנסיים קצרים לבנים לצד חולצות פסים בלבן ותכלת, סטים מפוספסים, גזרות פולו ופריטים עם פרטים מעולם הספורט כמו גומי וסטופר, תיקתקים, טי שרטים עם מסרים בטקסט בצבעוניות של לבן , פסטלים אפור ושחור.

מחירים:

חולצות: החל מ- 89.90 ₪ 

מכנסיים: החל מ-  99.90 ₪ 

שמלות: החל מ- 109.90 ₪ 

חצאיות: החל מ- 79.90 ₪ 

להשיג ברשת ריזרבד ובאתר: reserved-il.com

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יח"צ, אסף לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן