סגן ראש עיריית רחובות, יניב מרקוביץ’ בנוגע לבמות הניידות: “אם זה בזבוז של עשרות אלפי שקלים, חבל על הכסף”

מספר רשויות כבר הודיעו על ביטול מופעי הזיקוקים, זאת למרות היוזמה של שרת התרבות מירי רגב ויו”ר השלטון המקומי, חיים ביבס. סגן ראש עיריית רחובות, יניב מרקוביץ’, אף הוא אישר הבוקר את ביטול הזיקוקים בעיר. “מדובר בהוצאה מיותרת בתקופה הזאת”.

במסגרת היוזמה, ראשי הערים היו אמורים לשגר באותה השעה בדיוק את הזיקוקים, בסמוך למופע שאותו רגב מארגנת. זאת, בניגוד לעמדתה הראשונית של המשטרה, שחששה מהתקהלות של אנשים שייצאו לרחובות כדי לצפות בזיקוקים. במהלך היום הממשלה אישרה את הצעתו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שלפיה יופעלו זיקוקים ביום העצמאות תוך אכיפת ההנחיות נגד התקהלות. השרה רגב ויו”ר השלטון מקומי שיגרו מכתבים לראשי הערים בישראל בבקשה להפעיל את הזיקוקים באותה השעה, אלא שראשי הערים לא מיהרו להיענות למתווה, והודיעו כי בעת משבר עדיף להפנות את התקציבים לתושבים בעיר שנפגעו מהמשבר – לצרכים כמו מזון, מיגון וסיוע מיוחד לקשישים.

תושבי רחובות, הציעו אף הם ברשתות החברתיות, גם לקחת חלק ולבטל את מופע הזיקוקים. סגן ראש העיר, מיהר להודיע שהעירייה כבר החליטה בנושא: ” הבוקר קיבלנו החלטה לבטל את הזיקוקים בעיר. בהחלט מדובר בהוצאה מיותרת בתקופה הזאת”.

בנוגע לבמות הניידות, הגיב. “לגבי זה עדיין אין החלטה. זה תלוי בעיקר בעלויות של הפעולות הללו. אני חושב שאם זה בעלות סמלית ומבוצע ע״י תושבי העיר זה בסדר. לחלופין – אם זה בזבוז של עשרות אלפי שקלים, חבל על הכסף, אני מניח שרוב האנשים גם ככה יחגגו בבתים שלהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן