סגן ראש עיריית אשדוד לשעבר, בוריס גיטרמן, הלך לעולמו

בגיל 76 ולאחר שעבר אירוע רפואי לפני מספר שנים, הודיעה היום משפחתו של בוריס גיטרמן – כי חיוכו נדם

סגן ראש העיר לשעבר בוריס גיטרמן (76), אשר נכנס לעולם הפוליטי בשנת 2003 בראש רשימת “קהילת אשדוד”, הלך היום לעולמו.

בהודעה של המשפחה נכתב: “ברוך דיין האמת. בצער רב ובלב כואב אני מודיע על פטירתו של בוריס גיטרמן. פרטים לגבי מועד ההלוויה והשבעה ימסרו בהמשך”.

גיטרמן ז”ל הצטרף בשנת 2012 לרשימתו של אלון חסן, יו”ר ועד העובדים בנמל אשדוד דאז. בבחירות 2018 התמודד שוב למועצת העיר, אך רשימתו לא עברה את אחוז החסימה – מה שהותיר אצלו שברון לב, ממנו לא התאושש.

“בצער רב מאוד קיבלתי את הידיעה על פטירתו של סגן ראש העיר לשעבר בוריס גיטרמן ז״ל, שהיה חבר אמת ושותף נאמן לדרך בחיים הציבוריים”, אמר ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי. “בוריס היה זן נדיר של נבחר ציבור שידע לשלב בין חברות ופוליטיקה בלי שתהיה סתירה ביניהם, וראה לנגד עיניו את טובת יוצאי בריה״מ בעיר בפרט וטובת תושבי העיר אשדוד בכלל, ופעל למען כולם במסירות יוצאת דופן. באופן אישי הוא יחסר לי מאוד”.

ד”ר אלי לחמני, יו”ר האופוזיציה: “זו בשורה עצובה. בוריס היה איש פוליטי שלא פעם היו לנו לא מעט עימותים בטונים גבוהים בישיבות המועצה אך תמיד התנהלנו בכבוד זה כלפי זה. בתקופת כהונתו כסגן ראש העיר רשם כמה הישגים אך בבחירות הקודמות הוא חווה שברון לב שממנו לא התאושש. רגע שלא אשכח, מהבחירות האחרונות, התרחש כאשר נפגשנו בשוק העירוני, שם קרא לציבור שנכח במקום ‘תצביעו ללחמני’. אמירתו הפתיע אותנו מאוד, שכן לאורך שנים היינו משני צידי המתרס. עצוב שדרכו הפוליטית נגדעה באחת – וזה פגע לו בבריאות. מהאירוע שלו אנו צריכים ללמוד – שהחיים חשובים יותר מכל דבר אחר. בשם סיעת ‘אשדוד תנצח’, אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו. יהי זכרו ברוך”.

◼️ אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פייסבוק בוריס גיטרמן ז"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן