סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח: כללי המשחק השתנו

קשה לי לדבר על בחירות ולנהל קמפיין בחירות בעת הזאת ובזמן שיש לנו עדיין חטופים בעזה, כשחיילים שלנו נהרגים במלחמה, כשהמדים שלי עדיין לא הוכנסו לארון ואני עלול לחזור לצבא בכל יום. קשה לי.

סגן ראש מועצת גדרה, שללא ספק עשה חיל בחמש השנים האחרונות במועצת העיר, העלה לפני זמן קצר פוסט בפייסבוק ובו כתב:

כללי המשחק השתנו! לפני חמש שנים התמודדתי לראשות מועצת גדרה עם חזון אמיתי לשנות ולהשפיע על תושבי גדרה- הצלחתי, ובגדול.

בתפקידי כסגן ראש המועצה חוללתי שינויים רבים, קטנים וגדולים בכל תחומי החיים של תושבי גדרה. מספר חודשים לפני הבחירות בחרתי להמשיך להשפיע עם ראש המועצה יואל גמליאל וביחד איתו אני יודע שהשמיים הם הגבול עבור תושבי גדרה. ואז, ביום לא בהיר בכלל, פרצה המלחמה הנוראית שעדיין מרחפת מעלינו במלוא עוצמתה.

עם ישראל כולו והמושבה שלנו, גדרה, חטפו מכות קשות מנשוא, צעירים וצעירות שנרצחו בטבח, אזרחים וחיילים שנפלו בקרבות על הגנת המדינה וחטופים שאנחנו עדיין מחכים להם, שישובו. במהלך המלחמה, ניהלנו את גדרה באופן מופתי, במנהיגות ובמקצועיות ובכל תחומי החיים כדי להקל על תושבי גדרה ולתת להם תחושת ביטחון ושלווה עד כמה שניתן בתקופה כזאת הזויה. קשה לי לדבר על בחירות ולנהל קמפיין בחירות בעת הזאת ובזמן שיש לנו עדיין חטופים בעזה, כשחיילים שלנו נהרגים במלחמה, כשהמדים שלי עדיין לא הוכנסו לארון ואני עלול לחזור לצבא בכל יום. קשה לי.

אבל אסור לי להזניח את הזירה המקומית, את הבית שלי, את גדרה, כי ביום אחרי המלחמה החיים בגדרה ימשכו והם צריכים להימשך כשאני בהנהגת גדרה, אסור לתת לעשיה ולצמיחה שלנו להיפסק. אני מדבר אתכם ואיתכן כל יום, אתם מספרים לי שאתם אוהבים מאוד לחיות בגדרה, זה בזכות מה שעשינו עבור גדרה, לא בסיסמאות, לא בהבטחות- במעשים. אתם אוהבים לגור כאן בגלל שיש פה הנהגה חזקה וטובה שדואגת לאזרחים. אחרי שננצח בבחירות נמשיך לשמר את הטוב, לשפר את מה שזקוק לשיפור ולהמציא יוזמות חדשות למען תושבי גדרה וכדי לנצח ולהמשיך אני זקוק לתמיכה שלכם ושלכן.

אסיים בתפילה שנזכה לראות את החטופים עומר ונקרט ומתן צינגאוקר בריאים ושלמים מהר מהר פה בבית. נתפלל גם עבור חיילי צה״ל שיחזרו הביתה בשלום. ולבסוף, אני והגולנצ׳יק האישי שלי, כי הכל התחיל מהם ובשבילם, המשפחה שלי.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן