סגן ראש העיר רחובות, אמיתי כהן, נסע לשדרות עם משאית עמוסה בארוחות חמות לחיילי צה”ל

כמו כן אתמול התקבלה פניה גם מגדוד ארז, הגדוד הלוחם שמאמצים עיריית רחובות ו- וועד העובדים, אשר אחראי על השמירה על המעברים בירושלים. בתוך מספר שעות התארגנו בחמ״ל ולמחרת הגיעו חיילי הגדוד ואספו עשרות ארגזים של מוצרים לטובת לוחמות ולוחמי הגדוד

הבוקר יצא סגן ראש העיר אמיתי כהן עם משאית מלאה כל טוב לתושבי שדרות וארוחות חמות לחיילי צה”ל שבושלו ע”י המבשלות של מעונות צעדים ברשת חוויות.

תושבי שדרות התרגשו מאוד ובראשם ראש העיר אלון דוידי שמסר: “הסיוע שלכם לטובת התושבים שנמצאים בעיר שדרות מאפשר לנו לעזור להם ולהביא את המצרכים שהם זקוקים בזמן הקשה הזה, חמישה ימים, הרבה מאוד לא הצליחו ולא יכלו לצאת מהבית”.

אמיתי כהן סגן ראש העיר: “תודה לכל תושבי ותושבות רחובות שנרתמו ושלחו ציוד ולכל הנוער שיום וליל אורז בחמ”ל את המשלוחים. תמשיכו להעביר מוצרים וציוד לחמ”ל יש לנו עוד בקשות רבות לעזרה גם לתושבי הדרום וגם לחיילים בכל הגזרות בארץ”.

מרחובות באהבה: חמ״ל המתנדבים של ״כולנו משפחה אחת״ ברחובות שלח הבוקר משאית מלאה בכל טוב לשדרות, ועשרות ארגזים לגדוד לוחמי ארז, בעוטף ירושלים

אתמול התקבלה פניה מעיריית שדרות לסלי מזון למשפחות בעיר. החמ״ל יצא בקריאה דחופה לתושבי העחר להגיע ולתרום מוצרי מזון יבשים כדוגמת פסטות, קפה סוכר, תה, קפה נמס, עוגות ועוגיות ארוזות קמח, פירורי לחם, אורז שמן ועוד. התושבים נענו בהמוניהם ועד מהירה גויסה הכמות הנדרשת.
הבוקר יצאה המשאית לדרכה, מלאה בכל טוב, מרחובות באהבה לתושבי שדרות.

כמו כן אתמול התקבלה פניה גם מגדוד ארז, הגדוד הלוחם שמאמצים עיריית רחובות ו- וועד העובדים, אשר אחראי על השמירה על המעברים בירושלים. בתוך מספר שעות התארגנו בחמ״ל ולמחרת הגיעו חיילי הגדוד ואספו עשרות ארגזים של מוצרים לטובת לוחמות ולוחמי הגדוד.

להצטרפות לקבוצת המתנדבים ברחובות לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן