סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “פועלים כל הזמן כדי להפוך את רחובות לעיר נקייה”

העיר רחובות הגיעה לגמר התחרות, גברה על רמת גן וזכתה השנה בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות ‘קריה יפה בישראל יפה’ של המועצה לישראל יפה.

תחרות “קריה יפה” נערכת מדי שנה בשיתוף משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי ומעודדת את פיתוח הסביבה העירונית, שמירה על איכות הסביבה, ניקיון העיר, טיפוח הגנים והמוסדות העירוניים ותרומה לקהילה.

בחודש שעבר הגיעה נבחרת השופטים לרחובות לסיור מקיף ברחבי העיר. הסיור החל בבניין העירייה והמשיך לרח’ יעקב שם ביקרו השופטים בחורשת המקרא, המוכרת כגן ע”ש רינה סמילנסקי. לאחר מכן המשיכה הקבוצה לסיור בבית הספר “שריד” הסמוך לגן הפלסטיק, משם למרכז עד”י לנערות וצעירות במצבי סיכון, לאחר מכן לחווה החקלאית בצפון העיר ובסוף הגיעה המשלחת לארוחת צהריים וסיכום במוזיאון מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. במהלך הסיור השופטים התרשמו לטובה מתנופת הפיתוח של העיר, מתחומי העשייה, ממערכת הכבישים וההישגים הרבים בתחומים שונים לרבות חינוך, טכנולוגיה ותרומה לקהילה.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’ – מחזיק תיק חזות העיר: “אנחנו פועלים כל הזמן כדי להפוך את רחובות לעיר נקייה, מטופחת ויפה יותר. בשנים האחרונות הצלחנו לשדרג, לשפץ ולחדש עשרות גינות וגנים בכל רחבי העיר, הקמנו פארקים, חידשנו את מערך הניקיון ועם זאת יש עוד הרבה עבודה ותכניות שאנו עובדים עליהן ותושבי העיר צפויים ליהנות מהם בעתידה קרוב”.

לטקס הרשמי של חלוקת הפרסים מנכ”ל העירייה מאיר דהן, מנהלת אגף גנים ונוף אפרת דסקלו וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן. השלושה הגיעו לקבל את התעודה הרשמית על זכייתה של רחובות בחמישה כוכבי יופי וגם בפרס היוקרתי: דגל היופי.

ראש העיר רחמים מלול: “ב-12 השנים האחרונות השקענו משאבים רבים בחינוך, בחזות העיר, פיתוח התשתיות וטיפוח המרחב הציבורי והתוצאות נראות בשטח. אנו מחויבים לשמור על הרמה הגבוהה ואף להמשיך לשפר את המצב הקיים, כדי שנוכל להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבות ותושבי העיר. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטרח וטורח מדי יום על השירות בתחום זה, למען איכות החיים בעיר”.

מנכ”ל העירייה מאיר דהן: “רחובות נבחרה לאחת הערים המובילות באיכות החיים בישראל ולא בכדי. ההשקעה הרבה לאורך השנים נושאת פרי וזוכה להכרה מצד התושבים והתושבות וכעת גם במועצה לישראל יפה. אנחנו נמשיך לקדם ולשפר את נראות העיר, לצד פיתוח התשתיות והמרחב הציבורי. אני מודה לעובדים המסורים שמובילים את העשייה האיכותית בעיר”.

צילום: רמי זרנגר | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן