סבטלנה איסחקוב מונתה למנהלת בי״ס “עתיד חנה סנש” באר יעקב

ועדת האיתור של רשת החינוך עתיד בחרה בסבטלנה איסחקוב לניהול ביה”ס העל יסודי עתיד חנה סנש בבאר יעקב. סבטלנה: “עם צוות חינוכי מאוחד ומחויב נוכל להוביל את בית הספר שלנו להישגים מרשימים”
רשת החינוך עתיד בחרה בסבטלנה איסחקוב לניהול בית הספר חנה סנש בבאר יעקב. סבטלנה, תושבת ראשון לציון, נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר שני בהוראת כימיה בהצטיינות והוראת ביולוגיה.
סבטלנה, אשת חינוך ותיקה, החלה את דרכה במערכת החינוך ב-1997 במערכת בחינוך על יסודי. היא עבדה 21 שנים בכפר הנוער עיינות, מתוכן 15 שנה כסגנית המנהל וכרכזת פדגוגית. בהמשך סיימה קורס הכשרת מנהלים באבני ראשה ומשנת 2017 ניהלה חטיבת הביניים בביה”ס עתיד בכפר הנוער יוענה ז’בוטינסקי.
בית הספר הצומח השש שנתי עתיד חנה סנש בבאר יעקב, הממוקם בשכונה החדשה אקליפטוס, לומדים כ-920 תלמידים בכיתות ז’ עד י”א.
סבטלנה, ברכות על המינוי שלך למנהלת ביה”ס. כיצד את רואה את תפקידך החדש ?
“באמונותיי, חטיבת ביניים חזקה מהווה את הבסיס להמשך לימודיו המוצלחים של התלמיד ומכינה אותו לחיים בצורה מיטבית. אני מאמינה כי תפקידנו חורג מעבר להקניית ידע אקדמי בלבד. אנו מחויבים להוביל תהליכים חינוכיים בהם התלמידים שלנו רוכשים, מפתחים ומטפחים מיומנויות וערכים לחיים.”
מה את מתכוונת לקדם השנה בביה”ס?
“השנה אני מתכוונת לקדם תהליך משמעותי של גיבוש וחיזוק הצוות הניהולי והחינוכי של בית הספר. אני מאמינה כי עם צוות חינוכי מאוחד ומחויב, נוכל להוביל את בית הספר שלנו להישגים מרשימים. יחד, נבנה תפיסה חינוכית וחזון משותף שינחו אותנו להצלחה. נפעל במרץ לשיפור איכות ההוראה והלמידה, לחיזוק הקשרים האישיים בין המורים לתלמידים ולהעצמת התלמידים בכל התחומים.”
ניסים גוזלן ראש עיריית באר יעקב:
“אני מברך על הבחירה המושכלת והמוצלחת בגב’ סבטלנה, המגיעה אלינו עם רקורד עשיר בחינוך והצלחות מוכחות. אני בטוח שיחד עם אגף החינוך והצוות החינוכי היא תצעיד את בית הספר להישגים בכל התחומים. עיריית באר יעקב מקצה ותמשיך להקצות את כל המשאבים הדרושים ויחד עם אגף החינוך אנחנו כאן עבור כל מענה שיידרש ויחד מחויבים להצלחה.”
◼️ לחדשות באר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ספיר בן עמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן