נתניה: שירות חדש באגף נשים ויולדות בבי”ח לניאדו – מרפאת מעין

צוות המרפאה, לבקשת המטופלת, יעמוד בקשר עם פוסקי הלכה מוסמכים לפי בחירתה, על מנת לסייע להן בכל התחומים הקליניים המהווים גורם משפיע על פסיקה הלכתית

המרפאה תתן מענה רפואי לנשים הסובלות מדימומים לא סדירים, הפוגעים באיכות החיים של המטופלות. המרפאה תעניק יעוץ של רופאות מומחית בתחום הכולל טיפול תרופתי, ובמידת הצורך טיפולים מתקדמים כגון היסטרוסקופיה אבחנתית או טיפולית או טיפול ניתוחי.

כמו כן יתבצעו במרפאה התקנת התקן תוך רחמי הורמונלי או צריבת רירית הרחם. את המרפאה תנהל ד”ר אביה רוזנטל, רופאה בכירה באגף נשים ויולדות. צוות המרפאה יכלול גם את ד”ר הילה הוכלר, מנהלת יחידת הריון בסיכון.

במידה והמטופלת תהיה מעונינת, צוות המרפאה יעמוד בקשר עם פוסקי הלכה מוסמכים לפי בחירתה, על מנת לסייע להן בכל התחומים הקליניים המהווים גורם משפיע על פסיקה הלכתית. השירות ינתן למטופלות כל קופות החולים, באמצעות טופס 17. במידה ולא ינתן טופס 17 ע”י קופ”ח, המטופלת תוכל לשלם עבור היעוץ בעצמה.

מנהלת המרפאה, ד”ר אביה רוזנטל מסרה “המרפאה הינה בשורה חשובה עבור נשים רבות מאד, הסובלות מבעיות של דימומים בלתי סדירים ואיכות חייהן נפגעת. אני רואה שליחות גדולה לתת מענה קליני לנשים הללו. צוות המרפאה הינו צוות מנוסה ומיומן וידע לעבוד בשיתוף פעולה מיטבי עם כלל הגורמים הרלוונטיים”.

ד”ר הילה הוכלר, מנהלת מחלקת הריון בסיכון מסרה “החזון שלנו הוא לתת מענה הוליסטי, תחת קורת גג קלינית אחת, עבור הנשים הסובלות מדימומים בלתי סדירים. בעיה זו נפוצה יחסית, ויש לה השפעה נרחבת על איכות החיים של מטופלות. צוות המרפאה הינו בעל ניסיון רב בתחום ונכונות לשתף פעולה עם פוסקי הלכה מוכרים לפי בחירת המטופלת, למען בריאותן ורווחתן של המטופלות”.

מר נדב חן, מנכ”ל בי”ח לניאדו ציין “אנו בי”ח קהילתי, שמטרתו הראשונה הינה לתת מענה לצרכי הקהילה אותה הוא משרת. חזון המרפאה תואם באופן מלא את ההגדרה הזו. אנו נמשיך לפתח מענים קליניים לצרכי אוכלוסיות שונות, תוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושירות אנושי ואמפתי”.

לקביעת תור ניתן להתקשר למס’ טלפון 09-8609592 או לדוא”ל [email protected]

 

■ לחדשות נתניה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: בית חולים לניאדו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן