נתניה: פותחים את השנה בנתינה

מרכז קהילתי דורה, מכבי נתניה ו"תן יד" תנועת הנוער של דורה משתפים פעולה למען הקהילה
כמו בכל שנה, רגע לפני ראש השנה, התאספו חניכי "תן יד" ושחקני קבוצת הנוער של מכבי נתניה למבצע מרגש של אריזת וחלוקת סלי מזון למשפחות בעיר.
באירוע החגיגי שנערך במרכז הקהילתי דורה, מבית החברה למתנ"סים, נארזו עשרות ארגזים עמוסי כל טוב, שיצאו לדרכם למשפחות בשכונה וברחבי העיר.
האירוע, שהתקיים ביוזמת מרכז קהילתי דורה מרשת המרכזים הקהילתיים מרכז צפון נתניה מבית החברה למתנ"סים, הוא דוגמה מרגשת לאחדות, נתינה וחמלה לקראת השנה החדשה.
"אנחנו גאים להיות חלק מפרויקט חשוב זה," אמר יניב אלבז, מנהל קשרי הקהילה של מכבי נתניה. "שיתוף הפעולה עם המרכז נקהילתי דורה ו'תן יד' מאפשר לנו לתת מעצמנו לקהילה ולהעניק חיוך למשפחות נזקקות".
אריה נעים, מנהל מחלקת הנוער במרכז הקהילתי דורה, הוסיף: "האירוע הזה הוא דוגמה מובהקת לחיבור בין הקהילה, הספורט וההתנדבות. אנחנו שמחים לראות את הנוער שלנו משתתף בפעילות משמעותית ומעשיר את הקהילה".

צילום: מכבי נתניה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן