נתניהו הודיע על סגר ועוצר: “פסח לא יהיה פורים”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (יום ב’) הצהרה ובה הודיע על הטלת סגר על כל הערים. “פסח לא יהיה פורים, כל משפחה תסב לליל הדר לבדה. תחגגו רק עם המשפחה שנמצאת עכשיו איתכם בבית. הערב הממשלה תחליט על סגר כללי ברחבי המדינה. ממחר ב-16:00 אחר הצהריים תישארו בערים וביישובים שלכם”.

לפי ההצעה, בליל הסדר עצמו יוטל בכל רחבי הארץ עוצר מלא החל משעות הערב ותיאסר יציאה של אזרחי ישראל מבתיהם. המגבלה בליל הסדר לא תחול על יישובים ערביים. ביישובים אלה יחול רק האיסור לצאת מתחומם. מעבר לכך, האכיפה תהיה מוגברת על – ידי המשטרה באחוזי תחלואה גבוהים.

“אנחנו בשבוע גורלי לעולם ולמדינת ישראל”, אמר נתניהו בפתח דבריו. “הוא גורלי כי בקרב הבלימה מול הקורונה הימים הללו יקבעו את הכיוון. התקדמות או נסיגה ולאנשים רבים חיים או מוות. בניו יורק המגפה משתוללת, הנשיא טראמפ אמר לאזרחי ארה”ב שהרע מכול עדיין לפניהם. באירופה המדינות מוכות הקורונה הצליחו להקטין במעט את מספר המתים. זה נותן אופטימיות אבל התמונה מוסיפה להיות קודרת”.

מניין הנדבקים בקורונה בישראל עלה הערב ל-8,904. בבתי החולים מאושפזים 140 בני אדם במצב קשה, מהם 109 מונשמים. 57 בני אדם נפטרו מסיבוכי הנגיף – שמונה מהם היום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן