נתניהו: אסור להטיל סנקציות על צבא ההגנה לישראל!

נתניהו התייחס לדיווח לפיו מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן צפוי להודיע בימים הקרובים על סנקציות נגד גדוד “נצח יהודה”. גנץ: אפעל כדי שההחלטה הזו לא תעבור

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פרסם רשומה ברשתות החברתיות ובה ציין: אסור להטיל סנקציות על צבא ההגנה לישראל!

נתניהו התייחס לדיווח לפיו מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן צפוי להודיע בימים הקרובים על סנקציות נגד גדוד “נצח יהודה”.

לדבריו, “‏אני פועל בשבועות האחרונים נגד הטלת סנקציות על אזרחים ישראלים, כולל בשיחות שלי עם בכירי הממשל האמריקני. ‏בשעה שחיילינו נלחמים במפלצות הטרור, הכוונה להטיל סנקציה על יחידה בצה״ל זה שיא האבסורד ושפל ערכי. ‏הממשלה בראשותי תפעל בכל האמצעים נגד מהלכים אלה.

יו”ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ:

“גדוד נצח יהודה הוא חלק בלתי נפרד מצה”ל. הוא כפוף לחוק הצבאי, והוא פועל בהתאם למשפט הבינלאומי. למדינת ישראל מערכת משפט חזקה ועצמאית, שיודעת לבדוק ולבחון כל הפרת חוק או חריגה מפקודות צה”ל, וכך גם נעשה. יש לי הערכה רבה לידידינו האמריקאים, אבל הטלת סנקציות על היחידה היא תקדים מסוכן, וגם מעבירה מסר שגוי לאויבינו המשותפים בזמן מלחמה. אפעל כדי שההחלטה הזו לא תעבור”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון, צ.מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן