נתיבות: נחנך מתחם מכירות חדש לפרויקטים של חברת יורו ישראל בעיר

ליורו ישראל פעילות נרחבת בנתיבות. היא בונה ומשווקת שני פרויקטים בשכונת מעלות הנחל תחת המותג "EURO GLOW".

השבוע נחנך מתחם מכירות חדש לשיווק פרויקטים של חברת יורו ישראל בעיר נתיבות. במתחם, הנמצא ברחוב המסגר 1, יקבלו הפונים את מלוא שירותי הייעוץ הנדרשים לרוכשי הדירות במקום אחד, ובהם יעוץ מכירתי על ידי חברת כאן נדל"ן המשווקת את הפרויקטים, ייעוץ משכנתאות על ידי חברת מאני ישראל  ייעוץ משכנתאות, ושרותי שמאות על ידי שמאי המקרקעין פז קרביאן.

עפרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי חברת יורו ישראל אמרה "בהמשך לפעילות בניה בהיקפים גדולים בנתיבות, אנו נרגשים לפתוח את המתחם עם שותפינו לדרך, שיספקו לרוכשים את חבילת הייעוץ השלמה הנדרשת בקבלת ההחלטה לרכוש דירה. נתיבות מושכת ביקושים גבוהים מהאזור הקרוב אך גם מחוצה לו, כך שאנו מצפים לתנועה ערה".

 הפרויקט הראשון בנתיבות של החברה שנמצא היום בשיווק כולל 350 יחידות דיור ב-15 בניינים בני 9 קומות ו-5 קומות, לצד שטחי מסחר ושטחים משותפים, ופרויקט נוסף בשכונה עם 77 יח"ד ומרכז מסחרי צפוי לצאת לשיווק בעוד כחודשיים. לחברה פרויקט נוסף ברמות יורם במסגרתו תבנה 84 יח"ד שמרביתן יהיו דירות מיוחדות – קוטג'ים, דירות גן ודירות גג. החברה פעילה בעיר שנים רבות, היא אכלסה בשנת 2017 פרויקט של צמודי קרקע, ומשרדיה ממוקמים בעיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה מימין לשמאל: עפרה ושמחוני חדד הבעלים של חברת יורו ישראל, יורם חורי שותף בחברת יורו ישראל, אביב זוהר מנכ"ל חברת השיווק כאן נדלן ואושרי קירשנפלד  סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת מאני ישראל ייעוץ משכנתאות

צילום: יורו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן