נתיבות מופגזת, האם היא תיכלל ביישובי עוטף עזה?

העיר נתיבות – שאינה מוגנת – לא נחשבת לאחד מיישובי העוטף. עצומה שפורסמה לאחרונה ברשת קוראת לממשלה להכריז עליה חלק מיישובי העוטף

העיר נתיבות ממשיכה להיות מופגזת – משטרת ישראל טיפלה אתמול במספר זירות נפילה של פריטי רקטה בעיר שכתוצאה מכך נפגע אדם באורח קשה ופונה על ידי צוות מד”א לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי סורוקה. האזעקות המשיכו אמש, ותושבי נתיבות נאלצו לשהות בממ”ד או במרחבים מוגנים.

אך עם זאת, העיר נתיבות – שאינה מוגנת – לא נחשבת לאחד מיישובי העוטף. עצומה שפורסמה לאחרונה ברשת קוראת לממשלה להכריז עליה חלק מיישובי העוטף.

להלן לשון העצומה (לא נגענו):

תושבי נתיבות היקרים!

כוחנו באחדותנו

כידוע לכולם כל הישובים סביבנו כולל שדרות עד אשקלון מוגדרים כאזור עוטף עזה אשר מטווחים קו ראשון בחזית ואף מספר ישובים פונו וכל אזור העוטף עד לנתיבות מהווים שטח צבאי סגור ללחימה. מבחינת פיקוד העורף ניתנת לנו ההנחיה כי אנו רשאים לצאת לעבוד במידה ויש מרחב מוגן מאידך אנחנו נאלצים להסתגר בבית מכיוון שבנתיבות עדיין יש סכנת מחבלים.

כמו כן כל הישובים שמוגדרים מטעם פיקוד העורף כיישובי העוטף זכאים למענקים ותווי קניה ועוד זכאויות נוספות  ונתיבות איננה חלק מהזכאים. עלינו להתאחד ולחתום על העצומה כתושבי העיר ונוביל את העצומה ברוב קולות ובעזרת ראש העיר שלנו לא נרפה עד שישנו את ההחלטות בפיקוד העורף והגיע הזמן שבתור אזרחים נקבל את הזכויות המגיעות לנו. חיתמו עכשיו והפיצו בכל הכוח.

מטרת העצומה הייתה להשיג 6000 חתימות, אך היא השיגה יותר. הצטרפו גם אתם – לעצומה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: ליזה ללוצאשווילי חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן