נשיא המדינה אירח את חוג התנ”ך במסגרת מיזם 929

שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלָ‍ים יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ” (תהלים קכב, ו) – לכבוד חגה של ירושלים

נשיא המדינה יצחק (בוז’י) הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, אירחו השבוע את חוג התנ”ך של מיזם 929 בראשות הרב ד”ר בני לאו, זו השנה העשירית בבית הנשיא.

מיזם 929 מציע קריאה קבועה בתנ”ך מזווית חברתית ישראלית. המפגש עסק בחשיבות יום ירושלים דווקא בימים אלו.

נשאו באירוע דברים: מר יצחק הרצוג נשיא המדינה, הרב ד”ר בני לאו, ג׳קי לוי – איש תקשורת ואמן סיפור, אילה דקל – ראש הישיבה החילונית וסופרת ושאנן סטריט מלהקת הדג נחש.

מר יצחק הרצוג, נשיא המדינה:

“גם היום, במיוחד היום, הנחמה והתשועה דרושות לנו – בעת שאנו מבכים את טובי בנותינו ובנינו שנפלו ונרצחו; ובשעה שאחיותינו ואחינו החטופים עדיין מוחזקים בעזה – ואנו זועקים ומתפללים וקוראים בכל כוחנו, מעומק ליבנו – שישובו בנות ובנים לגבולם, ושיתגשמו מילות משורר תהילים: “יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ”.

בשם כולנו – אני מקדיש את הלימוד כאן היום לעילוי נשמתם של הנרצחים והנופלים, לרפואתם של הפצועים בגוף ובנפש, לחזרתן הבטוחה לביתן – של כלל הקהילות והמשפחות המפונות מהצפון ומהדרום, וכמובן כמובן – להשבתם המהירה והדחופה של החטופות והחטופים, אחיותינו ואחינו האהובים, הנתונים ביד זדים. שנזכה כולנו לבשורות טובות, ישועות ונחמות. אני מאמין בכל ליבי – שאכן כך יהיה”.

הרב ד”ר בני לאו, ראש מיזם 929:

“בבית הנשיא התכנסו מאות לחוג התנ”ך של 929 שעסק במקומה של ירושלים בשירת תהלים. ההקפדה על קיום החוג בעיצומה של מלחמה מבטאת את ההכרה שחוסן של אומה נמדד בעוצמת הרוח ושמגע באוצרות האומה מחזק את השורש”.

הדברים נאמרו במסגרת חוג התנ”ך של מיזם 929, שהתקיים השבוע בבית הנשיא בירושלים זו השנה העשירית, ועסק ביום ירושלים ובמציאות הישראלית בצל מלחמת “חרבות ברזל”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – דת ומסורת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מעיין טואף/לע״מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן