נציג יחידה 360 – זק"א עם אמירות מטלטלות בטקס באופקים

במלאות שנה לטבח השבעה באוקטובר:  טקס מרגש לזכר חללי המערכה 

עיריית אופקים ערכה טקס זיכרון מרשים לזכר הנופלים במלחמת חרבות ברזל, שנה לאחר הטבח האכזרי שביצעו מחבלי חמאס בשבעה באוקטובר. בין המשתתפים היו נציגים בולטים מהציבור והכוחות המגנים על תושבי המדינה, בהם מפקד צוות אשקלון ביחידה 360 – זק"א, מר אריה בלומנפלד, שתרם רבות במהלך המערכה – תחילה בטיפול בכבוד המת ביישובי עוטף עזה ולאחר מכן בתהליכי הזיהוי במחנה שורה, כשהוא מסכן את חייו. בלומנפלד, יליד העיר אופקים, שהה בעיר במהלך חג שמחת תורה כאשר החלה ההתקפה הרצחנית, ומיד הצטרף לפעילות החירום וההצלה. בהמשך הוא שירת כחייל מילואים בקרבות הקשים.

 

 

בטקס נכחו גם ראש עיריית אופקים, מר איציק דנינו, רב העיר אופקים, הרב עמרם אוחיון שליט"א, מפקד מרחב נגב במשטרה, תת ניצב אפי שימן, וראש ממשלת ישראל לשעבר, מר נפתלי בנט.

הטקס נפתח בהדלקת אבוקות זיכרון מרגשות על ידי נשות חללי טבח השבעה באוקטובר, אשר כיבדו את זכר יקיריהן. לאחר מכן, נשא מר אריה בלומנפלד דברים מרגשים, במהלכם שיתף את סיפורו האישי מאותו בוקר כואב של חג שמחת תורה, כשההתקפה הרצחנית תפסה את כולם בהפתעה. הוא סיפר כיצד היה עד לקרבות פנים מול פנים עם מחבלי הנוח'בה ומיד לאחר מכן התגייס למלאכת הקודש למען כבוד המת, תוך כדי תהליך זיהוי הנרצחים במחנה שורה.

בלומנפלד סיים את דבריו בתפילה מעומק הלב להצלחת המערכה ולניצחון בכל הגזרות, תוך שהוא מזכיר בכאב את 101 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס, ומתפלל לשובם המהיר והבטוח.

רגע מרגש במיוחד בטקס היה כאשר "המסתערב" המוכר, עלה לבמה עם גיטרה וביצע שיר מעורר השראה שהרטיט את לבבות הקהל. שירתו נגעה בנקודות הכאב והגבורה, והשאירה את הנוכחים מרותקים ומלאי התרגשות.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אביב ישי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן