נפתחה ההרשמה לבתי תלמיד של רשת חוויות לשנת הלימודים הקרובה

רשת חוויות תוביל את בתי התלמיד בעיר – נפתחה ההרשמה ל-17 מסגרות מנכ”ל הרשת, גולן ביטון, הביע שביעות רצון מההחלטה להעביר לרשת חוויות את ניהולם של ארבעה בתי ספר משמעותיים: “מתחייב להוביל מסגרות איכותיות”

קשת חוויות מרחיבה את בתי התלמיד, ופותחת את ההרשמה ל – 17 מסגרות, מתוכן 4 בתי ספר משמעותיים שיועברו לניהולה – בכור לוי, פרחי המדע, ניצני המדע ובראשית, זאת בהחלטה משותפת עם העירייה והנהגת ההורים העירונית.

בתי התלמיד מציעים מסגרות איכותיות של חוגי העשרה ולמידה לאחר שעות הלימודים. “פעילות השנה האחרונה, שנפתחה עם פרוץ המלחמה, הייתה מאוד מאתגרת”, אומר גולן ביטון, מנכ”ל הרשת , שמציין כי החוגים של בתי התלמיד נפתחו בינואר בשל המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.

השנה החליטו ברשת חוויות לפתוח כבר בחודש ספטמבר את פעילות החוגים וזאת בשיתוף ובהתאם להחלטות הנהגות ההורים בבתי הספר. “אני מודה לראש העיר מתן דיל ולהנהגת ההורים על האמון שנתנו בנו, ומתחייב להמשיך להוביל מסגרות איכותיות לכלל ילדי העיר”, מסר ביטון.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית:

“חוגי בית התלמיד נותנים מענה נוח, בטוח ואיכותי בתחומי ביה”ס ובמחיר הולם. אנחנו מברכים על ההיערכות היעילה והמקצועית מבעוד מועד בקליטת בתי הספר שהצטרפו לבתי התלמיד של רשת חוויות ומודים לגולן ביטון, מנכ”ל הרשת, ולדלית אולמרט, מנהלת בתי התלמיד, על השותפות והנכונות להרכיב לכל בי”ס את הרכב החוגים המתאים לו יחד עם הנהגת ההורים המוסדית. הנהגת ההורים העירונית רחובות מאחלת לכל ילדי והורי העיר המשך חופש שקט ובטוח”.

“לכל בית ספר ובית ספר נבחרו חוגים מותאמים לקהילה, בשיתוף עם הנהגת ההורים הבית ספרית” , מספרת דלית אולמרט מנהלת בתי התלמיד ברשת, “בין היתר, בתי התלמיד יציעו חוגי לגו ורובוטיקה, קולנוע ותקשורת, רופאים צעירים, אנגלית, אומנויות, הייטיקיסט ועוד כך שכל ילדה וילד יוכל למצוא את החוג שמעניין אותו. אני רוצה להודות לרכזות החוגים בבתי הספר ולצוות בתי התלמיד על המסירות והחשיבה על כל פרט ופרט”

ההרשמה החלה היום (חמישי 1.8.24) באתר רשת חוויות בלחיצה על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן