נערכים לחגי תשרי? עד 50% בחנות פופ אפ של רשת ZAGA פינות אוכל 

רשת  ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון | החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך חודש ימים בלבד ותציע עד 50% הנחה על כל הפריטים בחנות

לרגל ראש השנה וחגי תשרי, רשת זגה- פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ-אפ בקונספט  אאוטלט, שתפעל החל מהשבוע הקרוב למשך כחודש ימים בלבד, במתחם גלובוס סנטר חוף אשקלון במבקיעים. כל הפריטים בחנות יוצעו עד 50% הנחה.

חנות הפופ פופ של רשת זגה משתרעת על שטח של  500 מטר ומציעה את מיטב העיצובים ומגוון רחב של פינות האוכל,  מקולקציות חדשות וקודמות, עם איכות הבלתי מתפשרת  ועיצובים המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב. בין הפריטים בחנות ניתן למצוא: שולחנות נפתחים לאירוח של עד 30 איש במגוון סגנונות ועיצובים, שולחנות עגולים ומלבניים, כסאות וכסאות נערמים, כסאות בר, קונסולות שנפתחות לשולחן, מושבים שנפתחים לספסלים ועוד פתרונות לאירוח בחג.

הפריטים בחנות האואטלט של זגה נבחרו בקפידה על מנת לתת מענה למגוון צרכים, תוך דגש על  סגנונות ומבחר במחירים אטרקטיביים, עם זמן  אספקה מהיר.

לדברי הראל גבע מנכ”ל חברת זגה פינות אוכל:

“חנות הפופ אפ תציע חווית קנייה אחרת, שילוב בין פונקציונליות לאסתטיקה, עם קולקציות במחירים אטרקטיביים, לכל כיס החושפות את הטרנדים המובילים בעולם העיצוב. כל פריט נבחר בקפידה במטרה להציע תמהיל עם מגוון רחב.”

רשת ZAGA – פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת הקמעונאית המובילה בתחום בישראל. הרשת מציבה שלושה ערכים מרכזיים כאחד: איכות, נוחות ונראות עיצובית. בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה”ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודים.

חנות האאוטלט של רשת זגה פינות אוכל תהייה פתוחה לקהל הרחב החל מ החל מה-4 בספטמבר  עד 10.10.2024 במתחם הקניות גלובוס סנטר, מבקיעים – בחוף אשקלון.

 

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן