נערך טקס לזכר 11 הנופלים מראשון לציון בבית הספר בן גוריון בגן יבנה 

בבית הספר ” בן גוריון” גן יבנה מתקיימת מסורת, זו השנה החמישית ברציפות, של הנצחת זכר 11 הנופלים מראשון לציון אשר חירפו נפשם על הגנת יישובי האזור וגן יבנה

תלמידי כיתות ה’-ו’ מהנהגת התלמידים בבית הספר בן גוריון יצאו לאחרונה יחד עם מירי כהן, רכזת החינוך החברתי, לבית יד לבנים בראשון לציון. התלמידים עברו הדרכה על 11 הנופלים מראשון לציון, למדו על הקשר שלהם לגן יבנה וחקרו אודותיהם.

לאחר מכן, קיימו התלמידים טקס מרגש לזכרם של הנופלים שכלל קטעי קריאה, שירים שבוצעו על ידי חבורת הזמר בהנחייתה של אביה לנקרי והציגו המחזה בביומה של המורה לדרמה, הילה אבידר. בטקס השתתפו גם נציגי המשפחות השכולות, ראש המועצה, דרור אהרון, נציגי עיריית ראשון לציון, צוות יד לבנים, הורים ותלמידי ד’-ו’.

בסיום הטקס המרגש שיבחה ניצה אבירם, נציגת עיריית רשל”צ, את התלמידים ומירי כהן על העשייה המשמעותית ואמרה: “לאורך כל שנות קיומנו, עוד בטרם הפכנו למדינה, נדרשנו תמיד להגן על עצמנו אל מול אויבנו. פעם אחר פעם, קרב אחרי קרב, עמד למבחן עוז רוחם של הלוחמים, לצד עמידתו  האיתנה של העורף, שלעיתים נאלץ להגן בגופו על הבית.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן