נערים תועדו מסירים דגלי גאווה ברחובות – ואלה התגובות

התגובות לסרטון הסרת הדגלים לא איחרו להגיע:

במהלך מוצאי שבת הופץ ברשתות החברתיות תיעוד של בני נוער מסירים דגלי ראווה במרכז העיר רחובות

 

 

תגובת עיריית רחובות לסרטון בו נערים מתועדים מסירים את דגלי הגאווה ברח’ הרצל

“אמש הופץ סרטון ברשתות החברתיות בו מתועדים בני נוער מטפסים על רמזורים ברח’ הרצל ומסירים דגלי גאווה שנתלו ברחבי העיר לקראת המצעד הצפוי להתקיים השבוע.

עיריית רחובות רואה בחומרה רבה את המקרה ומגנה אותו בכל תוקף. העיר רחובות תמיד הייתה ותמיד תהיה עיר של פלורליזם, סבלנות וסובלנות בה יש מקום לכל אחת ואחד.

חשוב להבהיר כי אגף התחזוקה בעירייה יתלה שוב את הדגלים במקומות בהם הוסרו ובנוסף הועברה פנייה למשטרת רחובות כדי לבדוק את הנושא באופן מיידי.”

 

חבר המועצה עו״ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק חוסן:

“אני רואה בחומרה את המקרה בו נערים תולשים דגלי גאווה שנתלו בעיר.

הדגלים נתלו לקראת צעדת הגאווה והתקווה שתתקיים בחמישי הקרוב ע״י העירייה כמו בכל שנה לקראת הצעדה בעיר.

פנינו למשטרת רחובות בעניין זה ואנחנו סמוכים ובטוחים בטיפול שלהם בעניין.

על כל דגל שיורד אדאג שיתלו 2 חדשים במקום. מקרים כאלה רק מדגישים את העובדה שהעבודה על חברה צודקת ופלורליסטית בעיר עוד לא תמה, ואת החשיבות של קיום הצעדה גם בימים אלו. אני קורא לכל הציבור להגיע השבוע לצעדה!”

 

חברי ״רחובות חופשית ומאוחדת״ יוצאים נגד השחתת דגלי הגאווה ומזמינים את הציבור להירשם ולקבל דגל חינם

“אמש, במוצ״ש נתלו לאורך רחוב הרצל (בכניסה הצפונית לעיר) דגלי ישראל לצד דגלי גאווה בשבוע שבו מתוכנן להתקיים ביום חמישי הקרוב צעדת הגאווה והשיוויון ב-27/6 , אך כעבור מספר שעות כבר השחיתו עבריינים את הדגלים.

חשוב לציין, כי לאחר שנים רצופות שבהן יצאה חברת המועצה איטל בציר אלשיך בקריאה ודרישה לראש העיר לשעבר: ״אם גאווה אז עד הסוף״, במטרה לתלות למשך שבוע ימים לפחות דגלי גאווה ולא שעה- שעתיים לפני מצעד כפי שנעשה. הרי שלראשונה, עיריית רחובות דאגה לתליית הדגלים בשבוע שבו מתקיימת הצעדה בתיאום עם מחזיק תיק תרבות -סגן ראש העיר – שוקי קרומר.

לדברי סגן ראש העיר שוקי קרומר: ״עם קבלת הסרטון פניתי למוקד העירוני 106, לאגף התחזוקה של העיריה שישוב ויתלה דגלים במקום שבו הוסרו הדגלים ובנוסף, פנינו למשטרת רחובות ולמפקד תחנת רחובות באמצעות אגף הבטחון. ח”מ מגי סלע וגר אף הגישה תלונה באופן אישי למשטרה״. עיריית רחובות גינתה את המעשה ורואה בחומרה רבה את המקרה. מדוברות העירייה נמסר: ״העיר רחובות תמיד הייתה ותמיד תהיה עיר של פלורליזם, סבלנות וסובלנות בה יש מקום לכל אחת ואחד״.

לדברי סגן ראש העיר: ״חברי רשימת רחובות חופשית והעומדת בראשה – איטל בציר אלשיך, מגנים.ות בכל תוקף ודוחים.ות בשאט נפש התנהגות נלוזה זו״. קרומר מסכם: ״ברחובות, הקהילות השונות תחיינה זו לצד זו, ונעשה הכל על מנת שחברי וחברות קהילת הלהט״ב יחיו בעיר בתחושת ביטחון אישי״.ֿ”

 

אלון אופנהיימר, רכז הקהילה הגאה ברשות לביטחון קהילתי:

“כואב לראות תיעוד של נערים מחליטים לתלוש את דגלי הגאווה בשבוע שבו תתקיים בעיר צעדת הגאווה והתקווה. זה מעשה של שנאה ובערות שרק ממחיש לנו כמה עוד עבודה יש לעשות בעיר, המקרה הזה לא ירתיע אותנו. פנינו למשטרת רחובות בעניין ואנחנו סומכים על הטיפול שלהם.

תיעוד זה מתווסף לקריאות אלימות שעולות ברשתות החברתיות בשבוע האחרון לקראת הצעדה, ששיאן הוא הגשת תלונה כנגד אחת המגיבות אשר הסיתה לאלימות. המשטרה פתחה בחקירה באזהרה נגדה ובהרחקתה מצעדת הגאווה בעיר.

אני קורא לכל הציבור להגיע בחמישי הקרוב לצעדת הגאווה והתקווה שתצא בשעה 17:00 מרכבת רחובות (יציאה דרומית).”

 

יניב מרקוביץ׳ ראש האופוזיציה, בשם סיעת ״רחובות אחת״:

“אנו מגנים בכל תוקף את תלישת דגלי הגאווה ע״י בני נוער אתמול בלילה. זוהי שעת מבחן לכולנו, כעיר, כחברה- אנו מצפים מראש העירייה שידאג כבר הבוקר לתליית דגלים חדשים במקום אלו שהוסרו ושיפעל יחד עם המשטרה למציאת העבריינים מהר ככל האפשר.

האירוע הזה הוא ההוכחה החיה למה צריך להמשיך לקיים את המצעד, ולכן אנו קוראים לכולם וכולן להגיע ביום חמישי הקרוב למצעד ולהראות שאנו יודעים לקבל גם את האחר ולנהוג בסבלנות זה כלפי זה.״

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן